Spring naar bijdragen

RadioVeronica192/538 Div..


jan V

Aanbevolen berichten

Musicman heb even door me mappen gezocht en op soulseek maar van deze datum heb ik niet het hele uur OGM helaas ..wie weet heeft een ander lid het wel en komt het nog het moet er zijn gezien de opename die je deeld 

7 uur geleden zei Juul:

Juul valt in voor Rob?  Kan ik mij niets bij voorstellen.

Als je zo luisterd is het Adje die de techniek deed Juul Rob bedankt jullie ook na de Middle of the road op 1:20: tijd geleden he ... 

bewerkt door Jaap De Vries
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jaap De Vries:

1971-09-16  1600-1800 RobOut-Op 1.14min Juul valt voor Rob in  https://pixeldrain.com/u/Pc8ijLLD

Dag Jaap,

 

Ik begreep OGM  omdat "music man" het in eens over OGM heeft.  Beetje verwarrend vandaar m'n vraag.

 

 

screen 123.jpg

2 uur geleden zei Jaap De Vries:

1971-09-16  1600-1800 RobOut-Op 1.14min Juul valt voor Rob in  https://pixeldrain.com/u/Pc8ijLLD

 

Ik hoor niks over invallen van mij bij Rob  op 1'14"

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Ik zal proberen een duidelijk antwoord te geven. Allereerst de dagboeken zullen niet "zomaar" openbaar worden. Wel gaan ze nadat Sanne klaar is met bewerken het geschrevene omzetten op de computer en waar nodig corrigeren naar Beeld en Geluid zodat het bewaard blijft. En dan is Sanne nog altijd de rechthebbende die bepaald of iets openbaar wordt. En soms zitten er privacy zaken in. Zo zit de zaak in elkaar.

Ik gebruik en laat wel eens een stukje zien om te verduidelijken hoe een opname die wij in de studio maakten bij de luisteraar overkwam. En dan nog ben ik daar heel zorgvuldig in. Dan is het te samen geschiedenis. En dat is altijd ons doel geweest.

Sanne heeft de opnamen die de basis vormden van het dagboek op cassette opgenomen samen met uitgebreidere aantekeningen. De cassettes heb ik in het verleden van haar gehad en daar heb ik weer opnamen uit ge-edit voor het het archief. Vandaar ook mijn handschrift. De aantekeningen laten zelfs zien waar ze de cassette kocht. Zo zorgvuldig is ze te werk gegaan.  Als ik dat laat zien bij de "bewaar collega's" bij B&G  dan zijn ze enthousiast.  En zo is ons archief een waar stuk omroep geschiedenis.

 

Misschien teleurstellend maar ik denk niet dat mensen nu er iets aan hebben als je de opnamen niet hebt. Ook mijn oud Veronica collega's hebben de dagboeken niet.

 

 

screen 122.jpg

dagboekomslag kopie.jpg

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6574
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    gavin
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.