Geplaatst 30 september 202430 sep Populair bericht 217 prachtige foto's. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 30 september 202430 sep Populair bericht Hoi Martin, Wat een geweldige mooie foto's!! Een mooi kijkje aan boord van de Mi Amigo en de medewerkers. Volop genieten, klasse! Groet, Cas
Geplaatst 30 september 202430 sep Populair bericht Dag Martin Dank voor deze mooie foto's. Het was een wereldje die je als 17 jarige zalig vond en ik geniet er nu nog van ,maar ik denk niet dat ik mij daar gelukkig zou hebben gevoeld. Ik kan het niet uitleggen ,ben zo dankbaar dat ik het meegemaakt heb (via de radio),maar daar op die boot ,nee dat was niets voor mij.Had daar een heel ander gedacht van.Dank ook aan die mensen die dat hebben waar gemaakt na 1974 08 31 (geldschieters ,dj's , aanvoer naar de zeezenders enz.) Nogmaals dank voor die foto's Martin. Grtjes Marnik 30 september 202430 sep bewerkt door marnik
Geplaatst 30 september 202430 sep Populair bericht Op 30-9-2024 om 10:40 zei MvdVen: prachtige foto's. Zeker! 🙂 Deze vind ik goed de sfeer weergeven van Caroline die periode.
Geplaatst 30 september 202430 sep Allereerst Marc bedankt voor het ter beschikking stellen van de foto's. Eerder heeft hij via Martin al zoveel mooie tapes ter beschikking gesteld. Hulde! Verder allen bedankt die de foto's zo mooi gescand en bewerkt hebben, zien er fantastisch uit.
Geplaatst 30 september 202430 sep Inderdaad erg mooie maar ook leuke foto's. Uit een periode die volkomen aan mij voorbij gegaan is. Maar nu weet ik weer wat meer.
Geplaatst 30 september 202430 sep Genoten van de foto's een ieder veel dank voor de energie en het werk wat er in is gestoken. Prachtig zijn ze geworden. Theo
Geplaatst 1 oktober 20241 okt Op 30-9-2024 om 10:40 zei MvdVen: 217 prachtige foto's. Zeker Martin, hele leuke foto's die Marc aan boord maakte, en deze sprong er voor mij een beetje uit... Tony Allen "in ruste" met achter hem 2 leuke plantjes (copyright foto: Marc Jacobs) Groet Henk Kruize
Geplaatst 1 oktober 20241 okt Op 1-10-2024 om 10:29 zei Henk-Anna Loog: Tony Allen "in ruste" En (denk) verdiend, met vaak twee (3 uur durende) programma's op Radio Caroline en soms ook nog een programma in de vroege ochtend op Radio Mi Amigo. 1 oktober 20241 okt bewerkt door Robin Westhof Verbetering
Geplaatst 1 oktober 20241 okt Op 1-10-2024 om 14:06 zei Robin Westhof: En (denk) verdiend, met vaak twee (3 uur durende) programma's op Radio Caroline en soms ook nog een programma in de vroege ochtend op Radio Mi Amigo. Dan zóu je zeggen dat ie die radio eventjes uitzet. Maar nee hoor!
Geplaatst 1 oktober 20241 okt Op 1-10-2024 om 14:49 zei rauhfaser: Dan zóu je zeggen dat ie die radio eventjes uitzet. En een (grote) kans dat die portable radio niet was afgestemd op Caroline/Mi Amigo maar op BBC Radio One, Capital 194 of Radio Orwell, die radiostations volgde hij ook en vooral in de late avond/nacht uren werden er opmerkingen gemaakt over de 'prestaties' van de verschillende dj's op die zenders, waarvan een aantal oud collega's waren. 1 oktober 20241 okt bewerkt door Robin Westhof Verbetering
Geplaatst 2 oktober 20242 okt Ik vind het een mooi plaatje van Tony, liggend in de zon, radio aan wat draadjes vastgebonden, pakje sigaretten onder handbereik en dan die 2 plantjes achter hem, geweldig! Ondanks dat ik zelf nog rook verbaasd het me dat kanarie Wilson niet de moord is gestoken door al die rook van shag, sigaretten en ook van die dikke sigaren. Moet een taai beestje zijn geweest. Cas
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.