Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Allereerst Marc bedankt voor het ter beschikking stellen van de foto's. Eerder heeft hij via Martin al zoveel mooie tapes ter beschikking gesteld. Hulde!

Verder allen bedankt die de foto's zo mooi gescand en bewerkt hebben, zien er fantastisch uit.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst
23 uur geleden zei MvdVen:

217 prachtige foto's.

Zeker Martin,

hele leuke foto's die Marc aan boord maakte, en deze sprong er voor mij een beetje uit...

Tony Allen "in ruste" met achter hem 2 leuke plantjes  :) (copyright foto: Marc Jacobs)

Groet

Henk Kruize

54032088568_6191d89988_o.jpg

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Tony Allen "in ruste"

En (denk) verdiend, met vaak  twee (3 uur durende) programma's op Radio Caroline en soms ook nog een programma in de vroege ochtend op Radio Mi Amigo.

bewerkt door Robin Westhof
Verbetering
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Geplaatst
42 minuten geleden zei Robin Westhof:

En (denk) verdiend, met vaak  twee (3 uur durende) programma's op Radio Caroline en soms ook nog een programma in de vroege ochtend op Radio Mi Amigo.

Dan zóu je zeggen dat ie die radio eventjes uitzet. Maar nee hoor!

Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei rauhfaser:

Dan zóu je zeggen dat ie die radio eventjes uitzet.

En een (grote) kans dat die portable radio niet was afgestemd op Caroline/Mi Amigo maar op BBC Radio One, Capital 194 of Radio Orwell, die radiostations volgde hij ook en vooral in de late avond/nacht uren werden er opmerkingen gemaakt over de 'prestaties' van de verschillende dj's op die zenders, waarvan een aantal oud collega's waren.

bewerkt door Robin Westhof
Verbetering
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst

Ik vind het een mooi plaatje van Tony, liggend in de zon, radio aan wat draadjes vastgebonden, pakje sigaretten onder handbereik en dan die 2 plantjes achter hem, geweldig!

Ondanks dat ik zelf nog rook verbaasd het me dat kanarie Wilson niet de moord is gestoken door al die rook van shag, sigaretten en ook van die dikke sigaren.

Moet een taai beestje zijn geweest.

Cas

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
  • Haha 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6670
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Rinus van de Velde
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.