Spring naar bijdragen

Allerlaatste freaknacht 2015 Met Giel & Gerard op 3FM


Julian Buist

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje? heeft iemand opnames liggen van de allerlaatste freaknacht die is uitgezonden met Gerard Ekdom & Giel Beelen die in Juni of Juli 2015 (exacte datum weet ik even niet meer) is uitgezonden op 3FM? Ik kan me herinneren dat die uitzending was van 01:00 t/m 05:00 en was ook op 101 TV dus ook op tv. Wie kan mij helpen aan deze opnames? Van zowel audio en misschien video?

 

Met Vriendelijke Groet

Julian Buist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beelden van de visual radio van 101TV (en de Freaknacht kwam ook op Nederland 3 in die tijd!) is een zeldzaamheid die ik tot op de dag van vandaag helaas blijf tegenkomen; er is zo weinig visual radio bewaard bij mensen, of alleen héél erg diep in persoonlijke verzamelingen en collecties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.