Geplaatst 3 oktober 20243 okt Populair bericht Tijdens mijn verhuizing van Nuenen naar Geldrop in 1987 zijn een aantal "niet zo interessante" geluidsbandjes ingepakt in een doos en na 37 jaar ... .. stond deze doos nog altijd, onuitgepakt, hier op zolder. Ben de zaak nu eens goed aan het "uitmesten" en in die doos lag ook nog een 8cm Philips geluidsbandje waarop ik op 9 Augustus 1977 (mijn verjaardag, werd ik 22) een stukje testuitzending van de Mebo-2 in Tripoli had opgenomen. Toen, in 1977, vond ik het totaal niet interessant, gewoon 9 minuten nonstop muziek en een piepklein stukje "Man of action" op kortegolf, en het kwam ook niet in mijn archief. Nu 37 jaar later denk ik er iets anders over en "had ik toen maar meer opgenomen"... tja, weet alles maar eens van tevoren! Het is opgenomen in Geldrop van mijn Greatz Page 45F portable radio met een 20 meter langdraad antenne, op 49 meter kortegolf. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het is misschien zoeken naar een speld in een hooiberg, maar heeft er iemand opnames van "Peoples Revolution Broadcasting" met de Arabische uitzendingen vanaf de Mebo-2??? Groet Henk Kruize
Geplaatst 3 oktober 20243 okt Populair bericht Ten tijde van deze uitzending was de Mebo2 onderweg van Tripoli naar Benghazi (bron: Ian B.) Gr. John.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.