Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Laatste week al veel 1467 kHz aanstaan. Ruud, echt geweldig dat je nu integraal de programmering van 192Radio doorgeeft. Van mij (en waarschijnlijk vele andere luisteraars) mag dat zeker zo blijven. Echt heel mooi. Grote dank!!  Grts Eric

Geplaatst

Inderdaad! Een feest om naar te luisteren op 1467 khz! Staat hier iedere dag aan!

Geplaatst

Heerlijk in de auto ook nu van Nieuwegein tot Driebergen prima te ontvangen dan tot Doorn iets minder maar wel heerlijk had nog nooit am aan gehad in deze auto dus niet wel.

bewerkt door Jaap De Vries

• 3 months later...
Geplaatst
  • Auteur

Tegenwoordig is 1467 kHz hier (omgeving Bollenstreek) prima te ontvangen. 's avonds een beetje last van een zender off frequentie (ca. 400Hz), maar het notch filter werkt hiervoor prima. Ik download een aantal van de 192 programma's ook via het forum van de buren (Hans stelt deze beschikbaar, waarvoor grote dank aan Hans, die onvermoeibaar aanbiedt. Top !!). Helaas kan ik in de knutselschuur 1467 kHz niet goed ontvangen, dus dan gaan de mp3's aan. 

Ruud, ik hoop dat deze samenwerking met 192radio nog lang zal voortduren want sinds ExtrAM weg is (mis ik nog steeds haha), is dit een prima vervanger op de middengoft. Hulde, grts Eric 

Geplaatst

Ben het volledig met bovenstaande schrijvers eens! Heerlijke zender staat iedere dag aan! Feest der herkenning met ook nog een prima ontvangst hier in Midden Nederland! 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.