Geplaatst 6 oktober 20246 okt Beste Mede Hobbyisten, Ik ben al vele jaren op zoek naar deze tune. Ik heb een fragment kunnen plukken op het internet. Is er iemand toevallig die deze tune volledig heeft en ik hoop in goeie kwaliteit. Ik zoek de tune inclusief het gezongen gedeelte. Het fragment kun je hier beluisteren: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 oktober 20246 okt Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Een andere..... 6 oktober 20246 okt bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 6 oktober 20246 okt Populair bericht De tune is van The Doors - Ships With Sails Dit is de ledenwerf-jingle Giro 24 00 24 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 oktober 20246 okt We hebben twee versies in het archief met The Doors. Een lange en korte zie ik.
Geplaatst 7 oktober 20247 okt Auteur De Tune van Musicman is de juiste die ik zocht, en die wil ik ik heel erg graag via deze weg bedanken. (ik zelf verzamel al tunes van Veronica sinds 1975. Toen de eerste LP uit kwam van Veronica 1 jaar later. Maar deze had ik dus niet in mijn verzameling. Ik ben er heel erg blij mee, en dan niet alleen voor de verzameling, maar vind het ook nog één van de prachtigste radio tune.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.