Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Ik zie regelmatig Kolder Op Zolder Shows voorbij komen. Prachtig allemaal. Ik hou wel van dat soort gekke nachtradio. Nu heb ik in de nacht van 16-11-1973 een groot gedeelte van De Kolder op zolder show opgenomen. Met nog een ander deel, wat ooit is aangebonden (uploader onbekend), heb ik het geheel weer compleet gemaakt, de muziek hersteld en het geluid aangepast.

Is hier misschien ook nog een originele complete opname van?

Veronica - 1973-11-17 0000-0100 Kolder Op Zolder Show (nacht 16-11) Plus volgend programma? (Hersteld eigen opname plus ander gedeelte- Cdb mix)

Deze inhoud is verborgen

Geplaatst
  • Populair bericht

Ik had deze nog via de downloadclub, cleaned by Oldies45

Veronica 7311 17-11-1973 0000-0100 Kolder Op Zolder Show nr 05

Deze inhoud is verborgen

Geplaatst
  • Auteur
  Op 10-10-2024 om 17:38 zei Musicman:

Ik had deze nog via de downloadclub, cleaned by Oldies45

Veronica 7311 17-11-1973 0000-0100 Kolder Op Zolder Show nr 05

Deze inhoud is verborgen

Bedankt voor het aanbieden. Deze versie lijkt heel veel op de versie die al een hele tijd terug is aangeboden. Zelf heb ik de laatste drie kwartier opgenomen in 1973. Ik vroeg mij gewoon af of het eind wel klopt zoals het op mijn opname (cassette) staat. Het programma loopt namelijk een een stuk uit. Maar het is wel goed zo. Dank evengoed voor de moeite. Groet Cor.

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 10-10-2024 om 19:44 zei Juul:

De "baas" van de ABTT fanclub Pieter Jan Vink  heeft destijds alle 18 KOZS opgenomen. En ze zijn nu bij Ad Bouman.

Nooit geweten dat het er  maar 18 geweest zijn. Dan heb ik het geluk gehad dat ik er best veel van heb kunnen beluisteren toen. 
In bed, met zo'n hard plastic wit oortelefoontje in je oor, transistor radio naast je kussen en het weekend voor de boeg..... 
En dan soms in slaap vallen en de volgende ochtend ontdekken dat de batterijen in je radiootje bijna leeg zijn : (

Ik heb mij altijd afgevraagd of het programma gewoon op de dag werd opgenomen terwijl er ook andere programma's werden opgenomen.
Op een of andere manier heb ik door het speciale sfeertje altijd de indruk gehad dat ze misschien ' s avonds of misschien zelfs in een weekend op tape werden gezet. Buiten alle opname planning om zeg maar.
Misschien kun jij daarover iets vertellen, Juul?

bewerkt door Herman999

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.