Geplaatst 29 oktober 202429 okt Populair bericht Zaterdag plaatste ik in een andere topic een dagoverzicht van 28-12-1979. Dat was de vrijdag dat de VOO de Top 1000 van de jaren 70 uitzond op Hilversum 3. Gistermiddag starte ik een band met daarop de vier uur van deze uitzending. Toeval? Daarom nu uit het archief van Douwe Dijkstra, de complete uitzending vers van de recorder: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Heeft iemand deze Top 1000 voor mij in Word/Excel/PDF/JPG?
Geplaatst 29 oktober 202429 okt Mooie kwaliteit van opnamen, hopelijk komen de avonduren met Erik de Zwart en Bart van Leeuwen ook nog. Dan is ie weer compleet.
Geplaatst 29 oktober 202429 okt Populair bericht Op 29-10-2024 om 11:25 zei Vincent: Zaterdag plaatste ik in een andere topic een dagoverzicht van 28-12-1979. Dat was de vrijdag dat de VOO de Top 1000 van de jaren 70 uitzond op Hilversum 3. Gistermiddag starte ik een band met daarop de vier uur van deze uitzending. Toeval? Daarom nu uit het archief van Douwe Dijkstra, de complete uitzending vers van de recorder: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Heeft iemand deze Top 1000 voor mij in Word/Excel/PDF/JPG? Welke Top 1000? Dit zijn vier uren van de Top 100 van 1983, die in totaal negen uur duurde. Hier het programma uit 1979: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 29 oktober 202429 okt bewerkt door Martin1968
Geplaatst 29 oktober 202429 okt Populair bericht Op 29-10-2024 om 12:43 zei Musicman: Mooie kwaliteit van opnamen, hopelijk komen de avonduren met Erik de Zwart en Bart van Leeuwen ook nog. Dan is ie weer compleet. Kijk eens! Inclusief de eerste twee uren: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 oktober 202429 okt Auteur Populair bericht Muntje valt, verkeerde files online gezet. Match ook niet met de header. Dit zijn de overige uren van (met uitzondering van 2100-2200 van 1983. Ook deze set komt uit het archief van Douwe: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En de opnames waar het om gaat en waarvan ik de lijst zoek: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 oktober 202429 okt Op 29-10-2024 om 14:05 zei Vincent: En de opnames waar het om gaat en waarvan ik de lijst zoek: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De Top 1000 staat op Top40.nl bij de bijzondere lijsten. 29 oktober 202429 okt bewerkt door thijs5326
Geplaatst 29 oktober 202429 okt De complete lijst van de Top 1000 van de jaren 70 is te vinden op de website van de Top 40 onder Hitlijsten, Bijzondere lijsten en naar beneden scrollen onder het kopje Bijzondere gedrukte exemplaren (alleen PDF) 29 oktober 202429 okt bewerkt door Gerard van den Ende
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.