Geplaatst 6 november 20246 nov Populair bericht 1965-11-06 0000-0100 JanVanVeen-AlleRemmenLos Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1965-11-06 0700-0800 GerardDeVries-SchoonSchip Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1968-11-06 1900-2000 JoostDenDraaier-JanVanVeen-ABTT Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 1973-11-06 1600-1700 TomCollins-TomCollinsShow Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren bron StichtingNorderney-RadioVeronica192 gr jan V
Geplaatst 6 november 20246 nov Populair bericht Joost doet alleen het vooraf opgenomen intro, gezien zijn vertrek. Ad kon zich niet in dat vertrek en in de houding van Jan vinden en stopte een paar jaar met zijn ABTT. Uit een vinylshow: Fragment - stoppen ABTT met Joost den Draaijer - de lol van Jan van Veen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 6 november 20246 nov bewerkt door Musicman
Geplaatst 6 november 20246 nov 3 uur geleden zei jan V: 1965-11-06 0000-0100 JanVanVeen-AlleRemmenLos Kan het zijn dat er ook hier sprake is van een Veronicadatum en dat het voor normale stervelingen zoals ik al 7 november was?
Geplaatst 6 november 20246 nov 37 minutes ago, Bertus Biervilt said: Kan het zijn dat er ook hier sprake is van een Veronicadatum en dat het voor normale stervelingen zoals ik al 7 november was? Beste Bertus, I think it must be Sunday 7th November. I already have an Alle remmen los dated 6th November and it is a different show. My 6th Nov finishes with Get off my cloud by The Stones, whereas this finishes with In The Midnight Hour by Wilson Pickett (even though it is a recording from 192 Radio). Mvg, John C
Geplaatst 7 november 20247 nov 12 uur geleden zei Bertus Biervilt: Kan het zijn dat er ook hier sprake is van een Veronicadatum en dat het voor normale stervelingen zoals ik al 7 november was? Heel veel media bedrijven hanteerden de datum t/m 06.00 uur. BNR ook nog steeds.
Geplaatst 7 november 20247 nov 16 uur geleden zei JOCOOLE: Beste Bertus, I think it must be Sunday 7th November. I already have an Alle remmen los dated 6th November and it is a different show. My 6th Nov finishes with Get off my cloud by The Stones, whereas this finishes with In The Midnight Hour by Wilson Pickett (even though it is a recording from 192 Radio). Mvg, John C The Rolling Stones were following Wilson Pickett on the same day. The re-transmission was cut off prematurely. 7 november 20247 nov bewerkt door Musicman
Geplaatst 7 november 20247 nov 18 uur geleden zei Bertus Biervilt: Kan het zijn dat er ook hier sprake is van een Veronicadatum en dat het voor normale stervelingen zoals ik al 7 november was? Dat is helemaal correct. Veronica datum: 06-11-1965 en de kalenderdatum wijst dan: 07-11-1965. Dat heeft te maken dat de Veronica-uitzendingen veelal liepen van 06 tot 02 uur en dat als één geheel beschouwd werd voor wat betreft de datumhantering. Hier zijn in het verleden al heel wat discussies over gevoerd over de voors en tegens. Ik denk dat we dat niet opnieuw moeten doen. De standpunten zijn wel bekend inmiddels. Gerard
Geplaatst 7 november 20247 nov Populair bericht 20 uur geleden zei Musicman: Joost doet alleen het vooraf opgenomen intro, gezien zijn vertrek. Ad kon zich niet in dat vertrek en in de houding van Jan vinden en stopte een paar jaar met zijn ABTT. Uit een vinylshow: Fragment - stoppen ABTT met Joost den Draaijer - de lol van Jan van Veen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 7 november 20247 nov 7 uur geleden zei Juul: Heel veel media bedrijven hanteerden de datum t/m 06.00 uur. BNR ook nog steeds. Dank Juul weer duidelijk ik zet ze ook neer ls 2400 ipv 0000 omdeze verwarring te voorkomen
Geplaatst 8 november 20248 nov Op 7-11-2024 om 16:36 zei Gerard van den Ende: Dat is helemaal correct. Veronica datum: 06-11-1965 en de kalenderdatum wijst dan: 07-11-1965. Dat heeft te maken dat de Veronica-uitzendingen veelal liepen van 06 tot 02 uur en dat als één geheel beschouwd werd voor wat betreft de datumhantering. Hier zijn in het verleden al heel wat discussies over gevoerd over de voors en tegens. Ik denk dat we dat niet opnieuw moeten doen. De standpunten zijn wel bekend inmiddels. Gerard Maar toch.....................Zo wordt het nog steeds gehanteerd door mijn collega's in Hillywood en Amsterdam. En dat heeft niks met standpunten te maken Gerard. Het is een feit. En dan kunnen jullie mij wel een zeurpiet vinden, dit was en is de praktijk. 8 november 20248 nov bewerkt door Juul
Geplaatst 8 november 20248 nov On 11/7/2024 at 3:36 PM, Gerard van den Ende said: Dat is helemaal correct. Veronica datum: 06-11-1965 en de kalenderdatum wijst dan: 07-11-1965. Dat heeft te maken dat de Veronica-uitzendingen veelal liepen van 06 tot 02 uur en dat als één geheel beschouwd werd voor wat betreft de datumhantering. Hier zijn in het verleden al heel wat discussies over gevoerd over de voors en tegens. Ik denk dat we dat niet opnieuw moeten doen. De standpunten zijn wel bekend inmiddels. Gerard Beste Gerard, The only problem is that Media Player doesn't recognise Veronica time. 0100-0200 will always be listed before 2100-2200 on any one date. Mvg, John C
Geplaatst 10 november 202410 nov Am 8.11.2024 um 19:23 schrieb ruudam: Limburgs Dagblad? Veronica was daar niet eens te ontvangen. Niet te ontvangen? In Midden-Limburg heb je zelfs nog een hoge bodemgeleiding. Natuurlijk is het signaal niet zó sterk als aan de kust. In de Hoge Veluwe is de ontvangst slechter dan in delen van Limburg. Ik heb je laatst overdag nog bijna ruisvrij ontvangen in Jülich in de auto. Liegt oostelijk van Limburg. 192 Radio op 1467 kHz. Is dat de nieuwe Nautel zender? Werkt goed en vooral het geluid was zo goed als nooit tevoren. En ook TWR zendt nu korter uit in de avond. Gefeliciteerd Ruud 10 november 202410 nov bewerkt door Helmut
Geplaatst 10 november 202410 nov Op 8-11-2024 om 22:49 zei JOCOOLE: Beste Gerard, The only problem is that Media Player doesn't recognise Veronica time. 0100-0200 will always be listed before 2100-2200 on any one date. Mvg, John C John, You are right. On my USB-stick where I keep my downloaded files I shall never used the so called "Veronica-time" because the listing will be incorrect, as well my Excel-sheet with the full details of each programme. Gerard
Geplaatst 10 november 202410 nov 6 uur geleden zei Helmut: Niet te ontvangen? In Midden-Limburg heb je zelfs nog een hoge bodemgeleiding. Natuurlijk is het signaal niet zó sterk als aan de kust. In de Hoge Veluwe is de ontvangst slechter dan in delen van Limburg. Ik heb je laatst overdag nog bijna ruisvrij ontvangen in Jülich in de auto. Liegt oostelijk van Limburg. 192 Radio op 1467 kHz. Is dat de nieuwe Nautel zender? Werkt goed en vooral het geluid was zo goed als nooit tevoren. En ook TWR zendt nu korter uit in de avond. Gefeliciteerd Ruud Dank je wel Helmut, ik wordt er stil van.
Geplaatst 10 november 202410 nov Dag Ruud, Geef nog even antwoord op de vraag van Helmut ; "Is dat de nieuwe Nautel zender?"
Geplaatst 10 november 202410 nov Vond de ontvangst van de week al sterker en beter Ruud Rond Utrecht Doorn Nieuwegein prima nu
Geplaatst 14 november 202414 nov Op 8-11-2024 om 19:23 zei ruudam: Limburgs Dagblad? Veronica was daar niet eens te ontvangen.
Geplaatst 15 november 202415 nov Ik reageerde op een artikel in het LD uit Nov 68. Toen zat Veronica nog op 192 en was niet of nauwelijks te ontvangen in Limburg, zeker niet in die tijd van het jaar als Beromunster al om ca 4 uur kwam opzetten.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.