Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
12 uur geleden zei ruudam:

Jammer dat het zo afgelegen is helemaal in Hoek vH

Hoi Ruud,

Ligt eraan waar je vandaan komt, ik deed er nog geen half uur over.

Groet, Cas

Geplaatst
22 uur geleden zei Juul:

Misschien gaat ie wel een keer naar "Hillywood"..................................

Is er niet een plekje op een bedrijven terrein. 

Anders Utrecht, kan wel eens vragen. 

Geplaatst
10 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Ik ben er al vele keren op bezoek geweest en pak dan de trein, Hoek van Holland uitstappen en dan een minuutje of 10 lopen en je bent er.

Daar rijdt tegenwoordig geen trein, maar de Rotterdamse metro.

Uitstappen op Hoek van Holland Haven, want de laatste halte (Strand) is een heel stuk verder lopen.

Je kunt op Schiedam Centrum overstappen van trein op metro.

Rink

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
Op 9-11-2024 om 09:45 zei radio tpot:

Ik heb zo het idee dat ik er wel een uur of 4 zoet mee ben om er te komen.

Utrecht met de trein is al 2.5 uur.

Friesland is dichterbij, en dan ben je in het buitenland 🤗

Theo

De treinreis van Assen naar Schiedam Centrum is rond de 2 uur en 37 minuten (calamiteiten daargelaten) Het maakt niet veel uit of je via Utrecht of via Leiden (de Schiphol lijn) gaat.

Neemt niet weg dat het toch een behoorlijke onderneming is, want je moet natuurlijk van Huis <=> Assen en ook nog Schiedam <=> Hoek van Holland.

Rob V

Geplaatst

Dat laatste heb je goed.

Dat eerste valt te bezien, zijn woonplaats ligt aanzienlijk noordelijker dan Emmen, waarbij Assen wat gunstiger is (QBuzz 312 + 310) reistijd 36 minuten.

Naar Zwolle is de reistijd per (NS) stoptrein 45 minuten, (NS) Interzittie/Interstatie 39 minuten.

Naar Emmen kan (Qbuzz 312 + 300) reistijd 50 minuten. Naar Zwolle is het dan 58 minuten per (Blauwnet) trein.

Aansluitingen van bus op de trein heb ik even gelaten voor wat het is.

Voor dat ik op de vingers getikt wordt dat ik hopeloos off-topic ben, het geeft dus een idee dat Hoek van Holland, Rock Art dus, niet voor iedereen een gunstige locatie gezien de reistijden met het OV.

Rob V.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6634
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Peter1612
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.