Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Een paar weken geleden werden we verblijd met een 15-tal plakboeken. Ze hadden een hele rare weg afgelegd. We kregen ze van iemand die niet wist wat ze er mee moest. Ik herken ze omdat ik ze in mijn Veronica tijd wel eens raadpleegde. Ze beslaan de jaren 1966 - 1970.

We hadden destijds een abo  op de knipseldienst van Persburo Vaz Dias in A'dam.   Zij speurden alle kranten af en ook lokale waar Veronica in voorkwam. Maar tevens veel andere zeezenders kwamen bij ons terecht. (Caroline etc. ) Als het maar raakvlakken had met Veronica. Dus ook popmuziek en politiek. Maar het was ook vaak veel van hetzelfde. (Zie de bijgevoegde afbeelding.). Want steeds dezelfde knipsels met "Joost weg bij Veronica" voegt niks toe aan 1 bericht. Ik ben ze aan het doorkijken en in een paar gevallen aan het scannen. Da's niet eenvoudig want zo'n plakboek onder de scanner................is moeilijk. Dus slopen.

Enfin "archiveren is ook veel weggooien"

plakboek pagina 1968.jpg

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.