Geplaatst 12 november 202412 nov Populair bericht Een interview met Dale in de Veronica studio. Ik vond Robbie wel aardig maar hij wilde wel weten dat ie "de beroemde Robbie was". Later kwam ik hem wel eens tegen en was ie een heel stuk "aardiger'............... foto: Douwe Dijkstra - 2007 Loosdrecht 12 november 202412 nov bewerkt door Juul
Geplaatst 12 november 202412 nov Populair bericht Op 12-11-2024 om 17:40 zei Juul: Een interview met Dale in de Veronica studio. Ik vond Robbie wel aardig maar hij wilde wel weten dat ie "de beroemde Robbie was". Later kwam ik hem wel eens tegen en was ie een heel stuk "aardiger'............... foto: Douwe Dijkstra - 2007 Loosdrecht Dit zijn de opnames van het event: https://we.tl/t-aTkbK5Fkge
Geplaatst 13 november 202413 nov ha ha nou zulke types zijn er wel meer hoor,erger nog. Ik heb wat mannen van noordzee ontmoet en die zijn ook alleen maar leuk als er een camera of microfoon in de buurt is.
Geplaatst 13 november 202413 nov Op 13-11-2024 om 06:12 zei frederick: ha ha nou zulke types zijn er wel meer hoor,erger nog. Ik heb wat mannen van noordzee ontmoet en die zijn ook alleen maar leuk als er een camera of microfoon in de buurt is. Ach, wat zeiden ze ook alweer: radio = illusie. Maar alle gekheid op een stokje: je zal verdorie maar heel de dag leuk, vrolijk en aardig moeten zijn. Pfffff.
Geplaatst 13 november 202413 nov Auteur Op 13-11-2024 om 16:05 zei Martin1968: Ach, wat zeiden ze ook alweer: radio = illusie. Maar alle gekheid op een stokje: je zal verdorie maar heel de dag leuk, vrolijk en aardig moeten zijn. Pfffff. Maar tegenwoordig worden ze daar goed voor betaald !
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.