Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
8 uur geleden zei Vincent:

n april 1984 werd door Radio Caroline de All Time Top 500 uitgezonden, later dat jaar, in augustus, werd de lijst herhaald. Maar gisteren viel ons iets op: er staan maar 499 platen in. Hoe kan dat? Wat blijkt, de single van Diana Ross, I'm still waiting, staat er twee keer in. We komen hem tegen op 351 en op 461. Check met de originele lijst, check met de uitzending en inderdaad staat hij er twee keer in. Tot nu toe niemand opgevallen?

Ook op de poster staat ie er twee keer in. ik heb ik dacht John Lewis ergens in de augustus versie horen zeggen dat ze een foutje zouden maken maar welk moment dat was weet ik  echt niet meer Dan zou ik de complete uitzending moeten afluisteren.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.