Geplaatst 20 november 202420 nov Van de Golden Radio NL server Radio Kompas testuizending 80s 04.092010-22.00.00-23.01.00 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 24 november 202424 nov Op 20-11-2024 om 09:05 zei martinja: Van de Golden Radio NL server Radio Kompas testuizending 80s 04.092010-22.00.00-23.01.00 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren dit is radio Kompas Revival week in 2010 op 97.4 mhz: het 1e uur Bert Ree blikt terug op de geschiedenis van radio Kompas
Geplaatst 26 november 202426 nov Hierbij artikel uit Het Nieuwsblad alleen te lezen voor abbonees In Golden Radio Flits Magazine Docu Update van de club onder te Downloaden! Andere is er ook nog uit ik dacht De Zeewacht ook alleen voor abonnees of De Krant van West-Vlaanderen genoemd een weekuitgave Was me toen gelukt na 10 keer om toch weg te plukken Beide magazines zijn nog in 2024 verdeeld geweest voor de clubleden Hierbij ene met foto's o.a Jan Veldkamp, Hugo Meulenbroek bij Kompas en bv in gesprek met Chiel Montagne Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De file is dus geen testuitzending want Kompas state vroeger Volgens mij werd deze file al behandeld in de GR club Ga deze posten van wat ik nu ervan maakte vandaag Aan Bert Ree om hem goed te keuren haha de lange tekst titel moet duidelijkheid verschaffen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het was dus een Revival uitzending - Evenementenradio Ik kom niet op de naam van de laatste foto uit de docu We worden ouder
Geplaatst 26 november 202426 nov In het Kompas programma word ook het Kompas lied gedraaid van de overleden Rick John Hier een docu voor mijn eigen archief gemaakt toen over de dj Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Nu hopen dat Bert Ree de tijd vind om die prachtige revival te digitaliseren De Krant van West-Vlaanderen of De Zeewacht vind ik niet terug . Ook de originele andere niet van Het Nieuwsblad Misschien beiden in 2023 gemaakt inplaats van in 2024
Geplaatst 27 november 202427 nov Op 26-11-2024 om 05:09 zei Jean-Pierre De Zeerover: Hierbij artikel uit Het Nieuwsblad alleen te lezen voor abbonees In Golden Radio Flits Magazine Docu Update van de club onder te Downloaden! Andere is er ook nog uit ik dacht De Zeewacht ook alleen voor abonnees of De Krant van West-Vlaanderen genoemd een weekuitgave Was me toen gelukt na 10 keer om toch weg te plukken Beide magazines zijn nog in 2024 verdeeld geweest voor de clubleden Hierbij ene met foto's o.a Jan Veldkamp, Hugo Meulenbroek bij Kompas en bv in gesprek met Chiel Montagne Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De file is dus geen testuitzending want Kompas state vroeger Volgens mij werd deze file al behandeld in de GR club Ga deze posten van wat ik nu ervan maakte vandaag Aan Bert Ree om hem goed te keuren haha de lange tekst titel moet duidelijkheid verschaffen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het was dus een Revival uitzending - Evenementenradio Ik kom niet op de naam van de laatste foto uit de docu We worden ouder Kurt van Holen
Geplaatst 28 november 202428 nov Populair bericht Op 26-11-2024 om 05:09 zei Jean-Pierre De Zeerover: Hierbij artikel uit Het Nieuwsblad alleen te lezen voor abbonees In Golden Radio Flits Magazine Docu Update van de club onder te Downloaden! Andere is er ook nog uit ik dacht De Zeewacht ook alleen voor abonnees of De Krant van West-Vlaanderen genoemd een weekuitgave Was me toen gelukt na 10 keer om toch weg te plukken Beide magazines zijn nog in 2024 verdeeld geweest voor de clubleden Hierbij ene met foto's o.a Jan Veldkamp, Hugo Meulenbroek bij Kompas en bv in gesprek met Chiel Montagne Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De file is dus geen testuitzending want Kompas state vroeger Volgens mij werd deze file al behandeld in de GR club Ga deze posten van wat ik nu ervan maakte vandaag Aan Bert Ree om hem goed te keuren haha de lange tekst titel moet duidelijkheid verschaffen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het was dus een Revival uitzending - Evenementenradio Ik kom niet op de naam van de laatste foto uit de docu We worden ouder En hierbij nog een aantal uren van die avond Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.