Geplaatst 4 december 20244 dec Je hebt het vast wel gezien, bovenin je beeld... Wat doen we? Steunen we Radiotrepfunt? 😉 4 december 20244 dec bewerkt door Martin1968
Geplaatst 4 december 20244 dec Vorig jaar heb ik (goed) bij gedragen, nu sponsor ik even mijn eigen station. En bekijk begin februari hoeveel er over is gebleven van het geld voor de afdrachten. Theo
Geplaatst 5 december 20245 dec Ik heb dit forum jarenlang gesteund "in nature" door heel veel zaken hier te delen. Maar daar ben ik dit jaar mee gestopt nadat er door een bij mij onbekend persoon geklaagd was over zaken, die ik gepost had. Afgezien daarvan is het mijn mening dat er hier heel veel mensen komen, die ontzettend veel plezier beleven aan alle zaken, die hier gedeeld worden en het zou ze sieren als ze met een bijdrage hun waardering laten blijken,.
Geplaatst 5 december 20245 dec Op 5-12-2024 om 10:00 zei Ben: Maar daar ben ik dit jaar mee gestopt nadat er door een bij mij onbekend persoon geklaagd was over zaken, die ik gepost had. Ik ken de ernst van de klacht niet, maar je laat je toch niet afschrikken door één onbekend persoon? Op 5-12-2024 om 10:00 zei Ben: en het zou ze sieren als ze met een bijdrage hun waardering laten blijken Dat zou mooi zijn, als zo'n 98 % van de leden van dit forum, daar ( al is het maar één keer) gehoor aan zou geven.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.