Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Gewaardeerde radio freaks,

Omdat ik al jarenlang lid ben, en het enorm waardeer wat er allemaal gepost is geweest, deze 'repost'.... Deze opnames komen van allerlei forumleden al dan niet van heeeeeel vroeger, of ergens anders, en als er iets mee is, met 1 of meerdere bestanden hoor ik het wel.

Hier 25 opnames uit 1991, inclusief de top 100 van 1991 en de houseparty avond van 27 December 1991. Voor sommigen een mindere periode, waar de house muziek kwam opzetten, voor anderen juist weer een mooi begin van een nieuw tijdperk. Ikzelf hield er wel van 😊

https://pixeldrain.com/l/TcGKKByx

447901034_8039967069392988_2025684642257535798_n.jpg

• 3 months later...
  • 1 month later...
Geplaatst

Als ik het goed herinner heeft Veronica vaker zo’n House Party uitgezonden begin jaren 90. Heeft iemand die andere editie(s) toevallig ook opgenomen? Zijn erg toffe herinneringen! 😄

bewerkt door Grublit

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.