Geplaatst 9 december 20249 dec Hallo Muziek Verzamelaars cq Kenners, Afgelopen zomer en wel op 31 aug 2024 op radio 5 was het helemaal gewijd aan de sluiting van de zeezenders Veronica , Radio Noordzee [RNI] Radio Mi Amigo de laatse ging nog een poos door. mijn vraag is zijn er verzamelaars die deze complete uren van radio 5 uitzending hebben op genomen van 06:00 tot 18:00: Alle uren van de Dag van de Zeezenders deze uren zijn wel te beluisteren maar helaas NIET te downloaden heeft iemand deze uren wel opgenomen en beschikbaar JOHAN
Geplaatst 10 december 202410 dec Er is ook software om het geluid van je computer op te nemen. Groet, Cas
Geplaatst 10 december 202410 dec Auteur hallo frederick, begrijp ik uit de korte conversatie dat je er mee bezig, ben of heb ik dit verkeerd gelezen ik wacht het af johan
Geplaatst 10 december 202410 dec Ik heb niet alle uren van 6.00 tot 18.00, wel deze: 10.00-14.00 FM op 5 (Felix Meurders) en Erik de Zwart: <link verwijderd> 14.00-16.00 Hans Schiffers: <link verwijderd> 16.00-18.00 Theater van het Sentiment (Bart van Leeuwen): <link verwijderd> groeten, Jan. 11 december 202411 dec bewerkt door de redactie Opnames jonger dan 5 jaar niet toegestaan.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.