Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei Vincent:

Vermoedelijk uit oktober 1989. Wie kan/wil deze uitzoeken?

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

Mirjam Verhoef met de Arbeidsvitaminen van 9 tot 11 live uit Scheveningen vanwege de Pall Mall Export Pro World Surf Cup. Die werd kennelijk in augustus 1989 gehouden, heb ik gevonden. Ik heb geen exacte datum. Oktober lijkt me niet, want sowieso geen ideaal moment voor een dagje radio vanaf het strand. 
Ik heb ook geen lijst met RTV Tips uit 1989, die van deze week is Ruth Joy met Don't Push It.

Edwin 

bewerkt door rauhfaser
Geplaatst

Ik ga voor 16 oktober 1989, voor zover ik kan terugvinden. Pall Mall Export Pro World Surf Cup was van 13 t/m 22 oktober.

Er is ook nog een TV promo te horen voor een TV avond voor 19 oktober.

Naast Mirjam Verhoef veel Rick van Velthuysen met interviews.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Rrrricky:

Ik ga voor 16 oktober 1989, voor zover ik kan terugvinden. Pall Mall Export Pro World Surf Cup was van 13 t/m 22 oktober.

Er is ook nog een TV promo te horen voor een TV avond voor 19 oktober.

Naast Mirjam Verhoef veel Rick van Velthuysen met interviews.

Klinkt logisch.
Maar serieus, een dag vanaf het strand in oktober? 

Geplaatst

Ik was ook wel verbaasd. 
De toegevoegde waarde ontbreekt ook best bij deze opname. En technisch niet heel best, het zingt af en toe best rond het eerste uur. En ook de microfoonfader subtiel gebruiken zit er niet echt bij. Maar toen vast heel leuk ;)

Geplaatst
Op 13-12-2024 om 17:25 zei Vincent:

Het was vlak na de raid en het einde van Radio 819. Was dit niet (een van de) eerste Arbeidsvitaminen die zij presenteerde? Ieder geval bedankt voor uitzoekwerk.

Datum klopt in ieder geval, dit is de lijst met platen van 16-10-1989:

Scherm­afbeelding 2024-12-13 om 17.29.56.png

Als de datum klopt, was het Mirjam's derde Arbeidsvitaminen. En de derde week waarin die vreselijke Toppop eindelijk had plaatsgemaakt voor Discovery, waarin Rick tussen vier en zes eindelijk weer zijn eigen plaatjes mocht draaien. Blij dat ie daarmee was! (En ik ook).

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6693
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Dennis vanderben
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.