Geplaatst 14 december 202414 dec Populair bericht Uit het archief van Walter Zwart. De cassette is na uitzending gebruikt voor andere doeleinden, maar dit is wat er nog op staat van het oorspronkelijke programma: Caroline-19881101-ThePeoplesGospelHour-17min Caroline-19881108-ThePeoplesGospelHour-5min
Geplaatst 14 december 202414 dec Op 14-12-2024 om 08:58 zei Vincent: maar dit is wat er nog op staat van het oorspronkelijke programma: side one.... Moest ik even mee lachen, op 2:33... ik citeer de prediker over rock music... "the damned, immoral, ongodly influence of rockmusic upon our people..." en dan wordt dat uitgezonden op Radio Caroline... "we love rock music" Doet me wat denken aan "Put your hand on the radio and send me all your money..." Fijne Zaterdag Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.