Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Omdat ik al jarenlang lid ben, en het enorm waardeer wat er allemaal gepost is geweest, deze 'repost'.... Deze opnames komen van allerlei forumleden al dan niet van heeeeeel vroeger, of ergens anders, en als er iets mee is, met 1 of meerdere bestanden hoor ik het wel.

Hier 43 opnames uit 1992 en nog een aantal uit 1993 en een paar uit 1994 zelfs. Zal binnenkort nog de overige uploads bij elkaar voegen (top 100's speciale uitzendingen etc.) en dan zijn we wel rond voor veronica 🙂.

Deze inhoud is verborgen

Wellicht de meesten al wel gezien, maar hier leuke videobeelden van Erik de Zwart dat hij de top 40 presenteerde begin Januari 1992: 

bewerkt door Gino D

• 1 month later...
Geplaatst

Oh wauw wat gaaf zeg, toen was ik altijd met cassettebandjes in de weer om dat op te nemen. Maar ja, naar school, krantenwijk, dus ik miste nog weleens wat. Leuk om terug te horen.

Dankjewel.

Geplaatst
  Op 14-12-2024 om 10:42 zei Gino D:

Wellicht de meesten al wel gezien, maar hier leuke videobeelden van Erik de Zwart dat hij de top 40 presenteerde begin Januari 1992: 

Hé wat tof om deze beelden van Retroforums YouTube-account weer terug te zien :D De eigenaar van dat platform kwam aan deze ruwe opnamen die waren gemaakt voor een tweetal documentaires over de Nederlandse radio anno 1992. Zoals je in de reacties kan zien werd er destijds al meteen gretig opgedoken :lol:

Als er één ding is wat ik aan Radiotrefpunt moet toekennen is het wel mijn stijgende enthousiasme voor Veronica-uitzendingen uit die tijd. Heerlijk. De bijdragen van jou @Gino D stel ik (en met mij vele anderen) dan ook zeer op prijs, dank!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.