Geplaatst 15 december 202415 dec Hierbij wens ik een ieder fijne feestdagen en een goed begin 2025 . gr jan V
Geplaatst 15 december 202415 dec 4 uur geleden zei jan V: Hierbij wens ik een ieder fijne feestdagen en een goed begin 2025 . Jij ook hele fijne feestdagen en ik hoop je hier op dit forum nog heel lang te zien. Fijne avond. Groet Henk Kruize
Geplaatst 16 december 202416 dec Auteur 11 uur geleden zei Henk-Anna Loog: Jij ook hele fijne feestdagen en ik hoop je hier op dit forum nog heel lang te zien. Fijne avond. Groet Henk Kruize Van hetzelfde Henk
Geplaatst 17 december 202417 dec Ook van mij aan iedereen op het forum, fijne dagen en een voorspoedig 2025! Groet, Cas
Geplaatst 17 december 202417 dec Voor een ieder op dit forum: Fijne Kerstdagen, een goed uiteinde en een gezond en gelukkig 2025. Rob V. 17 december 202417 dec bewerkt door Rob Veld
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.