Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

De technici bij Veronica hadden altijd een instrumentaaltje "bij de hand' voor als het programma te kort dreigde te worden. Ik had  bijvoorbeeld "Wade in the water" van Ramsey Lewis.

Maar de single die wij in de disco hadden was mono en ook nog live.

Welnu in 1997 maakte ik een interview met Marshall Chess van de beroemde Chess studio's. De Stones maakte daar ook veel opnamen voor de "Out of our heads" LP.

Marshall was over in Nederland vanwege het feit  dat zijn maatschappij veel opnamen had geremasterd en opnieuw had uitgebracht.

Ik vertelde hem mijn verhaaltje over "Wade in the water" van Ramsey Lewis. En hij zei " stop....." en liep naar z'n auto  en gaf me een CD met al dat geremasterde spul. En leuk, de versie van "Wade in the water"  stond op de  CD zonder publiek !   En hij zette ook nog effe z'n handtekening op de CD. Erg aardige man was dat.  Ik kan de speciale uitvoering hier niet plaatsen maar wel de You Tube versie - live.   En dit is de CD die ik bewaard heb....................(afb)

Marchall Chess.jpg

bewerkt door Juul

• 3 weeks later...
Geplaatst

Er is wel een versie zonder publiek van een best of, maar een prachtig verhaal Juul.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.