Geplaatst 27 december 202427 dec Wie heeft.... Gisteravond reden we terug naar huis. Onderweg heb ik van veel Radio Station stukjes gehoord. Uiteindelijk bleef de autoradio op Veronica staan, de laatste paar kilometers. Ik hoorde een voor mij onbekende stem? Zopas heb ik gekeken bij V site: Gijs Alkemade Nooit eerder gehoord, maar hij klonk prima hoor. Nu komt dé vraag: Heeft iemand er gisteravond iets van opgenomen? Dan bedoel ik onderstaande stukje audio.... Gijs had de tekst van dit liedje vertaalt: (nummer 730) Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi We vonden dat hij dat leuk deed, dat mág gezegd worden. Het is ook een song die je vandaag de dag niet vaak hoort. Ja, het was prima bedacht door hem! We willen het graag nog een keer horen..... Helaas kun je bij V de programma's (nog) niet terug beluisteren.😥 In afwachting, HA
Geplaatst 28 december 202428 dec Op 27-12-2024 om 14:12 zei SIrhc: Welk uur was dat? Dan zal ik het uurtje posten! Dan zou ik het in een prive mail doen - want alle programma's moeten 5 jaar en ouder zijn
Geplaatst 28 december 202428 dec Op 28-12-2024 om 10:34 zei martinja: Dan zou ik het in een prive mail doen - want alle programma's moeten 5 jaar en ouder zijn Oh ja, sorry, laat me het maar weten dan stuur ik een prive berichtje
Geplaatst 28 december 202428 dec Auteur Mijn geheugen zegt: Tussen 19.00 en 21.00 uur. Het gaat me hier om: Gijs had de tekst van dit liedje vertaalt: (nummer 730) Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi In afwachting, HA
Geplaatst 31 december 202431 dec Auteur Oh wát mooi, het stukje (zie hierboven) heb ik inmiddels al. Bij deze bedank ik Sirhc! Groet, HA
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.