Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
21 uur geleden zei jan V:

1970-12-29  2300-0000 KlaasVaak-RadioDrama  Please login or register to see this link.

1971-12-29  1600-1700 RobOut-RobOutShow  Please login or register to see this link.

1971-12-29  1700-1800 RobOut-RobOutShow  Please login or register to see this link.

1973-12-29  1700-1800 TomCollins-Tipparade  Please login or register to see this link.

bron StichtingNorderney-RadioVeronica192

gr jan V 

Die had ik geen van alle.
En Rob Out is een kraakheldere studiotape.

Dank Jan!
Edwin

Geplaatst
1 uur geleden zei rauhfaser:

Die had ik geen van alle.
En Rob Out is een kraakheldere studiotape.

Dank Jan!
Edwin

Hou komt het toch dat deze zgn studio tapes van Rob Out,  in omloop zijn?

screen 122.jpg

screen 124.jpg

Geplaatst
3 minuten geleden zei Juul:

Hou komt het toch dat deze zgn studio tapes van Rob Out,  in omloop zijn?

screen 122.jpg

screen 124.jpg

Kort na de 1224-reunie in '99 konden mensen lid worden van een website waar ze tegen betaling die uren konden downloaden, Juul.

Zou dat ermee te maken hebben?

Edwin

Geplaatst
1 uur geleden zei Juul:

Oh weet ik niet meer. Heeft Ad zeker gedaan. Misschien dat Jan V. daar antwoord op kan geven.

Dag Juul..ik weet het niet,ik heb veel gekregen ook van mijn broer,die niet meer onder ons is,mijn broer wilde graag dit alles delen daar ben ik nu een beetje mee bezig. gr jan V 

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst
14 uur geleden zei jan V:

Dag Juul..ik weet het niet,ik heb veel gekregen ook van mijn broer,die niet meer onder ons is,mijn broer wilde graag dit alles delen daar ben ik nu een beetje mee bezig. gr jan V 

Maar het was en is natuurlijk ook mogelijk alle zogeheten studio opnames die worden uitgezonden via 192 Radio op te nemen van de stream....gewoon een "bandje mee laten lopen". 

Tis allemaal niet zo ingewikkeld.

Paul de Haan

Geplaatst
12 uur geleden zei Juul:

Hoi Jan,

Maar denk je dat jou broer kennis aan iemand die de opnamen had?  Gewoon nieuwsgierigheid hoor van mij.

Dag Juul...mischien wel hij nam heel veel op ,ruilde ook veel had veel contacten.

Geplaatst
1 uur geleden zei Marinebroadcasters:

Maar het was en is natuurlijk ook mogelijk alle zogeheten studio opnames die worden uitgezonden via 192 Radio op te nemen van de stream....gewoon een "bandje mee laten lopen". 

Tis allemaal niet zo ingewikkeld.

Paul de Haan

Maar daar is door Ad soms wel wat uitgehaald. Vaak reklame

Geplaatst

Blijft verminking van historisch erfgoef. 

Gewoon integraal uitzenden, en ja ik hang er met mn zender achter. 

Make my day autoriteiten als CvdM door er over te gaan zeiken. 

Andy Warhol s Campbell Soup schilderij  is kunst en geen reclame. 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6684
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Andre Kroon 1233
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.