Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Is er toevallig iemand die de top 100 van 2024 heeft opgenomen? Uitgezonden door Qmusic op 1 Januari 2025, tussen 11.00 en 18.00 uur.

MarcelH

Geplaatst
3 uur geleden zei Marcel H:

Is er toevallig iemand die de top 100 van 2024 heeft opgenomen? Uitgezonden door Qmusic op 1 Januari 2025

Ha die Marcel, ook jij de beste wensen voor 2025.

Even ter informatie, even de "regels" van dit forum even goed doorlezen, een radioprogramma delen op deze site is alleen toegestaan als het ouder dan 5 jaar is.

Vriendelijke groet

Henk Kruize

Geplaatst
3 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Even ter informatie, even de "regels" van dit forum even goed doorlezen, een radioprogramma delen op deze site is alleen toegestaan als het ouder dan 5 jaar is.

Vriendelijke groet

Henk Kruize

Daar vraagt Marcel toch ook helemaal niet om…..?

Geplaatst
24 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:

Nou, ik lees duidelijk dat Marcel vraagt om een programma dat door Qmusic gisteren is uitgezonden.... Lijkt me nog al duidelijk.

Henk

Marcel vraagt alleen maar of iemand dat programma heeft opgenomen…..

• Vind ik leuk 1
  • Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6691
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    hucky
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.