Geplaatst 5 januari5 jan Populair bericht Uit het archief van Paul Baele, vers van de recorder. Monique-19871110-0951-1000-SebastiaanBlack-3om3 Monique-19871110-1000-1100-SebastiaanBlack-3om3 Monique-19871115-1158-1200-WimDeValk-Nieuws[/url Monique-19871115-1200-1300-ErwinVanDerBliek-MoniqueTop50 Monique-19871115-1300-1400-ErwinVanDerBliek-MoniqueTop50 Monique-19871115-1400-1500-ErwinVanDerBliek-MoniqueTop50 Monique-19871115-1500-1600-WimDeValk-Top10PopmagazinePlaylist Monique-19871115-1600-1659-WimDeValk-ErwinVanDerBliek-Top10PopmagazinePlaylist
Geplaatst 5 januari5 jan Dank je hiervoor.Kan ik goed gebruiken in mijn programma's op Monique Internationaal 1332kHz 😉
Geplaatst 24 januari24 jan Populair bericht Vers van de pers jaja.. hoor of lees dit graag Gebruikte het ook voor GR club Flits Magazines, Vincent Dank voor dit moois uit het archief Paul Baele aan te bieden ! Ook aan de mensen die ook meewerken aan de radio opnames o.a... Zelf nog heel actief bij de GR Club doch ook op stripgebied, ook meewerken aan de catalogus Maar goed. ben blij met het vers. vanmiddag hier verse tong maar niet met de pers gevangen! Ben getroffen verleden jaar door oognetvlies bloeding beste oog linkse is de slechtse en nu kunstlens erin na maanden en zie 7 tot 8 op 10 heel vervelend maar een kleine oplossing oef.. krant of strips kan ik niet meer lezen, baalen nieuwe leesbril werkt niet, tja oogarts weet het ook niet waarom Gelukkig met Zoom te gebruiken op een goed computer scherm met goede witte achtergrond kan ik nu meelezen als abbo op de krant en alhier Voor de rest tja vergrootglas het leven zoals het is En nu helemaal huismus. autorijden mag maar...rij gewoon tot nu toe straat verder om bv kini dame te gaan Betekend ook dat ik niet meer weg kan naar bv een radio dag of strip^beurs Ga jouw dus nooit meer zien Mijn benen zijn er ook nu ook helemaal aan door de MG ziekte. lymfen in benen stuk ik loop nog in huis beneden maar zowat altijd neerzitten Laatste bezoek Gent proffesor de beste in Vlaanderen voor de MG zei me ook, we zijn ten einde. gewoon medicatie hetzelfde blijven aanhouden En blij zijn dat je er nog altijd bent met je lijvig groot dossier. Je bent een echte zeerover een man van 10 levens Aanpassen heet het Nu maar hopen dat er niks gebeurd met het andere oog, anders is het afgelopen en gaan we ons rotvervelen zelfs met groot TV scherm deze afgelopen week het verdict na maanden van de oogarts.. ik kan niks meer voor je doen Waarmee ik ook wil melden als ik eens fouten typ dan weet je hoe dat komt Vandaag aardig zicht op mijn scherm, dus nu uitleg gedaan Hoe dan ook. bedankt voor al de jaren werk dat je hierin opofferde en vrije tijd We gaan door ..het radiobloed is als een virus Jean-Pierre
Geplaatst 31 januari31 jan Op 25-1-2025 om 20:09 zei dale558: Is this the first day on 819khz. The date seems to have stuck in my mind? Yes, this appears to be the case: http://pirate.wireless.org.uk/diary4.htm " November 14th No 558 or 963 today. November 15th MONIQUE ON 819! Quite good ground wave (similar to 963) poorer at sundown then improves later. "
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.