Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Buddy Holly and the Crickets – Rock me my baby. Buddy Holly was de artiestennaam voor Charles Hardin Holley, die in het Texaanse Lubbock werd geboren en in de jaren vijftig als een wervelwind door de rock and roll wereld ging. Helaas kwam hij bij een vliegtuigongeluk in februari 1959 op 22-jarige leeftijd te overlijden. Vele song heeft hij nagelaten zo ook Rock me my baby. Op Radio Mi Amigo werd het nummer gebruikt voor de reclamespot ten bate van Modehuis Liene in Brugge. Mocht je van plan zijn op te zoek gaan naar dit modehuis dan is het advies: niet doen het bestaat al sinds de midjaren negentig niet meer.

Buddy Holly and the Crickets - Rock me my baby. Buddy Holly was the stage name for Charles Hardin Holley, who was born in Lubbock, Texas, and went through the rock and roll world like a whirlwind in the 1950s. Unfortunately, he died in a plane crash in February 1959 at the age of 22. He left behind many songs, including Rock me my baby. On Radio Mi Amigo, the song was used for a commercial for fashion house Liene in Bruges. If you are planning on looking for this fashion house, the advice is: don't do it, it hasn't existed since the mid-nineties.

Please login or register to see this link.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.