Geplaatst 13 januari13 jan Het 'The winning score' jingle pakket van de TROS werd eind 70's opgevolgd door 'Radio Express'. Die laatste set vond ik nog beter dan 'The winning score'. Heeft iemand die set maar dan ingezongen voor een Amerikaans station? Voor de verzameling...
Geplaatst 13 januari13 jan Hier te koop in de uitvoeringen voor WNAP, WPEZ en WTAE: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 13 januari13 jan Nog steeds te koop bij jingleweb : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 13 januari13 jan hpleppers vraagt voor een Amerikaans station. Maar ja, het pakket is natuurlijk oorspronkelijk ingezongen voor een Amerikaans station
Geplaatst 13 januari13 jan Op 13-1-2025 om 18:52 zei Justin: hpleppers vraagt voor een Amerikaans station. Maar ja, het pakket is natuurlijk oorspronkelijk ingezongen voor een Amerikaans station Track 6 van die CD : Radio Express USA demo (7’56”)
Geplaatst 14 januari14 jan Ik interpreteer de vraag als "heeft iemand andere versies dan de demoversie?". Maar ik moet niet interpreteren
Geplaatst 14 januari14 jan Auteur Op 14-1-2025 om 07:28 zei Justin: Ik interpreteer de vraag als "heeft iemand andere versies dan de demoversie?". Maar ik moet niet interpreteren Goed geinterpreteerd!
Geplaatst 22 januari22 jan Hi, Heb je hier al op gekeken? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.