Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• de redactie changed the title to VOO H3 19820122 1530-1800 Lex Harding Top 40
Geplaatst
  Op 22-1-2025 om 22:52 zei Martin1968:

Jammer genoeg een reeds bekende opname.

Expand  

Ja , das onvermijdelijk toch. Dagelijks wordt hier ook van RNI en Mi Amigo steeds  maar weer hetzelfde aangeboden door een kampioen herkauwen die het op een zogeheten server heeft staan. Het aanbieden van opnames zoals Jan V vorig jaar deed ,  Biervilt nu en de gedigitaliseerde opnames van Walter Zwart  zijn relevant.  De rest is herhalen van "meuk". Roel doet het laatste jaar Caroline op de dag in het zeezendertijdperk van Caroline , idem relevant.  De zeezender opnames  zijn zo langzamerhand wel uitgekauwd. Het onderwerp idem. 

Paul de Haan. 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst
  Op 23-1-2025 om 13:29 zei Marinebroadcasters:

De zeezender opnames  zijn zo langzamerhand wel uitgekauwd. 

Expand  

En er zijn blijkbaar nog steeds mensen die 'het' (nog) steeds niet hebben en er was pas nog een bijdrage van iemand, die verwees naar een site, waar de opnames 'opgekrikt' werden aangeboden, dan ben je ook weer even bezig, als dat je ding is.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst
  Op 23-1-2025 om 13:29 zei Marinebroadcasters:

Ja , das onvermijdelijk toch. Dagelijks wordt hier ook van RNI en Mi Amigo steeds  maar weer hetzelfde aangeboden door een kampioen herkauwen die het op een zogeheten server heeft staan. Het aanbieden van opnames zoals Jan V vorig jaar deed ,  Biervilt nu en de gedigitaliseerde opnames van Walter Zwart  zijn relevant.  De rest is herhalen van "meuk". Roel doet het laatste jaar Caroline op de dag in het zeezendertijdperk van Caroline , idem relevant.  De zeezender opnames  zijn zo langzamerhand wel uitgekauwd. Het onderwerp idem. 

Paul de Haan. 

Expand  

Onvermijdelijk is dat in mijn optiek niet, maar een keuze die de beheerders maken. Het is vooral hinderlijk voor de serieuze verzamelaars die al langer actief zijn. In dat verband zou het handig zijn als je bepaalde aanbieders onzichtbaar zou kunnen maken in het overzicht.

• Treurig 2
Geplaatst
  Op 23-1-2025 om 13:42 zei Robin Westhof:

En er zijn blijkbaar nog steeds mensen die 'het' (nog) steeds niet hebben en er was pas nog een bijdrage van iemand, die verwees naar een site, waar de opnames 'opgekrikt' werden aangeboden, dan ben je ook weer even bezig, als dat je ding is.

Expand  

Ja, er zijn enkele tientallen mensen die het nog altijd niet hebben. In feite is dat weinig relevant.

Ik begin er zo langzamerhand wel aan te denken om de vijftigduizend opnames die ik heb 'binnengeharkt' middels een database openbaar te maken. Al vind ik het eigenlijk onfatsoenlijk om dat te doen met iets dat eigenlijk niet mijn eigendom is.

• Vind ik leuk 1
  • Treurig 1
Geplaatst

Ach, als ik de downloadcijfers zie - en die zijn aardig hoog voor dit forum en het aantal likes altijd zo laag, dan weet ik genoeg Gerard en heeft die opmerking heeft niets met mij te maken. De laatste verzameling na RNI komt eraan en dan is het op en zal ik zeer beperkt nog wat posten iedere dag voor degenen die het wel leuk vinden

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Geplaatst
  Op 25-1-2025 om 07:38 zei Marinebroadcasters:

Ik had er natuurlijk bij moeten schrijven dat het mijn persoonlijke mening is, niets mis mee medunkt. 

Paul de Haan.

Expand  

Natuurlijk Paul..persoonlijke mening niks mee maar je hebt wel iemand aangesproken met je bericht.

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
  • Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6716
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    thijn
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.