Geplaatst 24 januari24 jan Populair bericht Veel beeldfragmenten in m’n archief van deze dag. 19580123 Polygoon - Philip Bloemendal - 't Was me het weekje wel - Sneeuwstorm Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19660123 2130 AVRO - - Paul Vlaanderen - Het Milbournemysterie [4] - Verandering van mening Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19700123 - - Protestacties dolle Mina's Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19710123 KRO - Willibrord Frequin, Hein Donner, Hans Ree - Brandpunt - Schaken Donner vs Ree Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19730123 2021 NCRV - Jan Krol, Jaap Schadenberg, Jantje Weurding, Arend Kuik - Bartje [3] - Het onweer Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19750123 2100 TROS - Cees Schrama - Nieuws, Sesjun Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19760123 1905 AVRO - Krijn Torringa - Toppop EDIT Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19780123 2005 AVRO - Ad Visser - Superclean dreammachine Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19790123 0700 VARA - Felix Meurders - Nieuws, Gesodemeurders Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19900123 2102 VPRO - Wim Noordhoek, Arend Jan Heerma van Voss, Herman Stok - Radiovereniging Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En vooruit, ook een beeldfragment uit West-Duitsland 19780123 1930 ZDF - Ilja Richter - Disco [87] Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 24 januari24 jan Dank je, Bertus. Als 'videoot' kijk ik zo af en toe wat je aan video aanbiedt. Die Toppop opname komt van één van de leden van het MFBfreaks forum vermoed ik. Daar zitten een aantal verzamelaars die door de jaren heen heel veel oude TV opnamen hebben weten te "redden" omdat die in de archieven van B&G niet meer voorkwamen. Op het Toppop youtube kanaal staan daar een aantal voorbeelden van. Die Disco (met Ilja Richter) is indertijd via ASTRA uitgezonden. Onze Oosterburen hadden een aantal zgn themazenders, die heel veel oude muziek programma's uitzonden zoals Beatclub, Musikladen, ZDF Hitparade, Hits a GoGo, Starparade, Spotlight, Top of the Pops en ook DISCO. Ik heb ze toen allemaal opgenomen.
Geplaatst 24 januari24 jan Bedankt Bertus en Ben! Ben, misschien kun je hier af en toe een video-opname plaatsen.
Geplaatst 24 januari24 jan Op 24-1-2025 om 20:00 zei Zeitreise: Ben, misschien kun je hier af en toe een video-opname plaatsen. Dan zou het een Radio-en-TV trefpunt worden, ik denk niet dat dat de bedoeling is . Over het algemeen is er slechts weinig interesse in videomateriaal heb ik gemerkt, behalve dan bij videoten als ikzelf 😊. 24 januari24 jan bewerkt door Ben
Geplaatst 28 januari28 jan Heel erg bedankt voor Gesodemeurders. 1 van mijn favoriete progamma’s sanen met Hollands Handwerk en Zoekplaatje
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.