Geplaatst 30 januari30 jan Marianne Faitfull is vandaag overleden. bron: BBC news. https://www.bbc.com/news/articles/cp8k931j423o Ik herinner één van haar mooiste singles. This Little bird. 30 januari30 jan bewerkt door Juul
Geplaatst 30 januari30 jan 14 minutes ago, Juul said: Marianne Faitfull is vandaag overleden. bron: BBC news. https://www.bbc.com/news/articles/cp8k931j423o Ik herinner één van haar mooiste singles. This Little bird. Jaa mooi nummer this little bird van Marianne Faithfull (met h aub) Tomorrow s calling was ook een mooi nummer Het gaat ineens hard met de beautities van de sixties: Francoize Hardy paar maanden terug
Geplaatst 30 januari30 jan 2 uur geleden zei Juul: Marianne Faitfull is vandaag overleden. bron: BBC news. https://www.bbc.com/news/articles/cp8k931j423o Ik herinner één van haar mooiste singles. This Little bird. Je verzoekje is om 23.15 donderdagavond op Radio 1 bij het oog gehonoreerd.
Geplaatst 30 januari30 jan 2 uur geleden zei RobH: Jaa mooi nummer this little bird van Marianne Faithfull (met h aub) Tomorrow s calling was ook een mooi nummer Het gaat ineens hard met de beautities van de sixties: Francoize Hardy paar maanden terug Françoise Hardy (met een S a.u.b.)
Geplaatst 1 februari1 feb Kocht in 1965 als 10 jarige haar single "Summernights".... heel vaak toen gespeeld op mijn zolderkamer.. wat was ik gek van dat plaatje... en mijn ouders werden er gek van . Bye Marianne...... Henk Kruize
Geplaatst 1 februari1 feb Zeg Juul ga jij nu ook al beginnen haha Me Frans is inderdaad niet goed Nederlands maar straattaal , dat moet jij toch weten Corrie van Gorp had in 1975 al een hit met het nummer : Me Soezafoon
Geplaatst 1 februari1 feb Auteur Ik houd mij niet bezig met straattaal Rob. De taal "verloederd"...............................hi
Geplaatst 1 februari1 feb Zeg dat wel, maar je bedoelT de taal verloederT of de taal is verloederD. En dat zegT iemand die op de lagere school zat met klasgenootjes die in meerderheid van huis uit Papiaments spraken. Die kregen, terecht, de meeste aandacht van de onderwijzer, de lelieblanke Hollandse kindertjes werden met rust gelatin, vond ik toen wel zo prettig.
Geplaatst 1 februari1 feb Kunnen we aub ophouden met deze taalstrijd aub. ?? Mijn hoop was dat de huidige topic marianne faitfull misschien gewijzigd zou kunnen in marianne faithfull . Jammer tis niet gelukt o sorry het is niet gelukt
Geplaatst 2 februari2 feb 1 uur geleden zei RobH: Kunnen we aub ophouden met deze taalstrijd aub. ?? Mijn hoop was dat de huidige topic marianne faitfull misschien gewijzigd zou kunnen in marianne faithfull . Jammer tis niet gelukt o sorry het is niet gelukt Ojee, altijd een onvoldoende voor taal?
Geplaatst 2 februari2 feb 10 uur geleden zei RobH: Kunnen we aub ophouden met deze taalstrijd aub. ?? Mijn hoop was dat de huidige topic marianne faitfull misschien gewijzigd zou kunnen in marianne faithfull . Jammer tis niet gelukt o sorry het is niet gelukt Lang verhaal kort: Het komt nogal lachwekkend over wanneer je een ander meent te moeten corrigeren terwijl je zelf fouten maakt en ook nog eens met gebrekkige interpunctie.
Geplaatst 2 februari2 feb Okee Harm is goed ik hou het voortaan wel op marianne faitfull hier op de site en ga niemand meer corrigeren... zeker Juul niet
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.