Geplaatst 2 februari2 feb Hallo, Ik ben op zoek naar opnamen van Vara's Popkrant (jaren 80) : 1 van de opnames die ik zoek waren op een dinsdag avond in nov' 87 Live in Vredenburg Utrecht. van de Utrechtse band : Hear What She Tells You - ze speelde volgens mij die avond 2 nummers live. Verder ben ik op zoek naar opnames van Vara's Popkrant met de bands : The Liquor Store (1987) en een uitzending met ITravel (1989) Als iemand mij kan helpen zou dat top zijn. thx, Esther
Geplaatst 4 februari4 feb Op 2-2-2025 om 20:55 zei EsthervdVeer: Hallo, Ik ben op zoek naar opnamen van Vara's Popkrant (jaren 80) : 1 van de opnames die ik zoek waren op een dinsdag avond in nov' 87 Live in Vredenburg Utrecht. van de Utrechtse band : Hear What She Tells You - ze speelde volgens mij die avond 2 nummers live. Verder ben ik op zoek naar opnames van Vara's Popkrant met de bands : The Liquor Store (1987) en een uitzending met ITravel (1989) Als iemand mij kan helpen zou dat top zijn. thx, Esther Dag Esther, was dat de avond in oktober 1988 dat ook Nick Cave in Vredenburg optrad? Ik werkte toen voor de Popkrant en er was die avond geen reguliere Popkrant-uitzending. ik heb wel de opnames van het Cave-concert. Edwin 4 februari4 feb bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 4 februari4 feb Auteur Hi, Nee volgens mij was die er toen niet, volgens mij wel Claw Boys Claw. Het Utrechtse bandje trad die avond (in november) op ivm hun deelname aan de Grote Prijs van Nederland dat jaar. Thanks, Esther
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.