Geplaatst 23 februari23 feb en.... aftellen naar de zware storm van Donderdag 25 Februari 1990... Caroline bleef wel in de lucht en dat was een hele prestatie. Henk Kruize
Geplaatst 23 februari23 feb Op 23-2-2025 om 15:20 zei radio tpot: 22 februari was op een donderdag. Klopt helemaal Theo, ik was in de war met de storm van Donderdag 25 Januari 1990.... tja, ook bij mij gaan de jaren tellen... Fijne Zondag Henk Kruize
Geplaatst 23 februari23 feb Das niet zo erg, het lijkt ons allemaal te over komen. En het komt ook wel weer goed met respect voor elkaar 👍 Dat was de storm waarbij een stuk dak van ons huis weg gewaaid was. Gelukkig in het achterdeel en niet in het woongedeelte. Mijn mast had ik al neergelegd, maar de schutting en zelfs ontluchting pijpen zijn weg gewaaid. Ja dat was een beste storm! Theo 23 februari23 feb bewerkt door radio tpot verhaal aangevuld
Geplaatst 24 februari24 feb Op 23-2-2025 om 19:07 zei Henk-Anna Loog: Klopt helemaal Theo, ik was in de war met de storm van Donderdag 25 Januari 1990.. Henk Kruize Ha ha, die storm herinner ik mij nog goed...emigreren naarGB en gelijk bijna 24 uur vertraging in Calais. Uiteindelijk 0200 uur (26 januari 1990) ongeveer met de veerboot naar Dover. Iedereen at in de stampvolle kantine burgers met uien en dat op nog steeds steeds woelige wateren. Gevolg: een hoop kotsende mensen en dat steekt aan: sedertdien zeeziek op woelige wateren. Eenmaal in GB waren de wegen verlaten en lagen er overal vrachtwagens op hun kant. Het was geloof ik ook de dag/nacht dat Gordon Kaye (René Artois ['Allo 'Allo!]) een reclamebord tegen zijn kop kreeg en je later een litteken op zijn hoofd zag in daaropvolgende afleveringen van 'Allo 'Allo! .
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.