Geplaatst 9 februari9 feb Als ik alle topics van een forum heb gelezen bijv Nederland dan verandert Nederland in Nederland Laatstelijk blijft het hangen op Nederland . Het werkt wel als ik de knop 'Markeer forum als gelezen' aanklik. Dit gebeurt trouwens niet bij alle forums, maar wel bij het merendeel. Enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn AUB?? Omni
Geplaatst 9 februari9 feb Wat altijd handig is bij dit soort problemen is om aan te geven welk besturingssysteem en browser je gebruikt. Voor nu laten we het even zoals het is. Binnen nu en 8 weken zullen we een upgrade krijgen van die site software. Deze is grotendeels hetschreven en mogelijk dat je dan geen problemen meer ervaart.
Geplaatst 11 maart11 mrt Auteur Probleem is er nog steeds, helaas....Alleen als ik "markeer forum als gelezen" aanklik verdwijnt het ....De situatie als alle berichten zijn gelezen voordat ik "markeer forum als gelezen" aanklik.Als ik op "volgende bijdrage" klik krijg ik...zie plaatje
Geplaatst 11 maart11 mrt Op 11-3-2025 om 11:12 zei Omnivoor: Probleem is er nog steeds, helaas....Alleen als ik "markeer forum als gelezen" aanklik verdwijnt het ....Dat klopt, er zijn geen niet gelezen berichten meer en dan wordt de optie niet getoond. Pas na plaatsing nieuw bericht die nog niet is gelezen zal deze weer zichtbaar worden. Op 11-3-2025 om 11:12 zei Omnivoor: De situatie als alle berichten zijn gelezen voordat ik "markeer forum als gelezen" aanklik.Als ik op "volgende bijdrage" klik krijg ik...zie plaatjeWat bedoel je hiermee? Waar klik je op?
Geplaatst 11 maart11 mrt Auteur Ik klik op ''ongelezen bijdragen'' dan krijg ik "Sorry! etc..."Alleen als ik ''markeer forum als gelezen'' verdwijnt "NIEUW etc..." terwijl er dus geennieuwe meer zijn. Dit geldt trouwens voor een paar forumsbijv. NL, B, Overigen, Zeezenders. Bij anderen zoals Vormgeving gebeurt het niet.PS Ik mis trouwens ''markeer site als gelezen'' als optie.Omni ;)
Geplaatst 11 maart11 mrt Op 11-3-2025 om 12:31 zei Omnivoor: Ik klik op ''ongelezen bijdragen'' dan krijg ik "Sorry! etc..."Alleen als ik ''markeer forum als gelezen'' verdwijnt "NIEUW etc..." terwijl er dus geennieuwe meer zijn. Dit geldt trouwens voor een paar forumsbijv. NL, B, Overigen, Zeezenders. Bij anderen zoals Vormgeving gebeurt het niet.Ongelezen bijdragen... waar haal je dat vandaan. Graag even meer uitleg over waar je dan op klikt en waar dat is. Op 11-3-2025 om 12:31 zei Omnivoor: PS Ik mis trouwens ''markeer site als gelezen'' als optie.Omni ;)
Geplaatst 11 maart11 mrt Het is mogelijk om je eigen tijdlijn te maken en deze een naam te geven. Eerst maar eens duidelijkheid zien te krijgen of je een standaard tijdlijn gebruikt of een zelfgemaakte. Wat is de url van jouw 'ongelezen' tijdlijn?
Geplaatst 11 maart11 mrt Auteur OK, nogmaals...:Bovenstaand als ik op volgende ongelezen discussie klik (Zie URL hieronder)Het resultaat is:Klopt: zie hieronder----alles gelezen Maar als ik op forum-overzicht klik lijkt het niet het geval te zijn :Dit verdwijnt als ik op ''markeer forum als gelezen" klikNiet alle forums hebben dit, bijv het forum ''Vormgeving'' werkt normaal.Dit is iets van de laatste paar weken en nog steeds het geval op de vernieuwde websiteOmni 😉
Geplaatst 11 maart11 mrt Dank voor je duidelijke schermprints. Ik kan je probleem nu reproduceren en heb een vermoeden wat de oorzaak is van dit probleem. Ik ga dit verder uitzoeken om er zeker van te zijn en vervolgens een bugmelding indienen bij de makers van de forumsoftware. Het is helaas niet iets wat wij zelf kunnen oplossen.
Geplaatst 13 maart13 mrt Op 13-3-2025 om 10:44 zei Omnivoor: Het lijkt nu weer ''normaal'' te functioneren, Harmen.Omni 😉Dat is dan "toeval". We weten nu onder welke condities het mis gaat. Het kan dus ook weer terugkeren. De bugmelding, inclusief stappen om de bug te reproduceren, is inmiddels ingediend bij de makers van de software.
Geplaatst Zondag om 13:29 2 d. Auteur Ter Informatie, Harmen: de gremlin-van-boven-vermeld is er helaas weer!Omni ;)
Geplaatst Zondag om 20:21 2 d. Ik zal het melden wanneer de makers het hebben opgelost. Het staat op hun werklijst. Welke prioriteit ze er aan hebben gegeven weet ik echter niet. Tot die tijd zal dit probleem zich helaas van tijd tot tijd voor doen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.