Geplaatst 19 februari19 feb Populair bericht leden, ben op zoek naar de bij behorende Jingle waar deze track is voor gebruikt Dutch Comfort - Amsterdam johan Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 19 februari19 feb bewerkt door johan1
Geplaatst 20 februari20 feb Populair bericht Johan op deze cassette op 4:16 ongeveer staat hij .... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 20 februari20 feb bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 20 februari20 feb Auteur Populair bericht Hartelijk dank Jaap voor je bijdragen maar kreeg deze versie van Jelle Boonstra toegestuurd mvg johan Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 20 februari20 feb bewerkt door johan1
Geplaatst 20 februari20 feb Dank Jaap stond toch weer wat tussen dat ik nog niet had ook veel Klaas Vaak zoek daar eigenlijk nog de hittip jingel van werd in gezongen :dit is de hittip van klaas vaak. als je die hebt en wil plaatsen ben ik er blij mee M.v.g John
Geplaatst 21 februari21 feb Op 20-2-2025 om 10:39 zei Jaap De Vries: Johan op deze cassette op 4:16 ongeveer staat hij .... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dankjewel Jaap voor het plaatsen van deze Veronica-jinglecassette... Het geeft eindelijk de bevestiging dat de Tom Mulder-tune eindigde met een rijdende stoomtrein... Nogmaals bedankt...
Geplaatst 21 februari21 feb Populair bericht graag gedeeld Chell ..... Hier de Stoomtrein die Tom/Klaas gebruikte Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren . Op Jingleweb staat er een heel verhaal over .. 21 februari21 feb bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 22 februari22 feb Op 21-2-2025 om 15:59 zei Jaap De Vries: graag gedeeld Chell ..... Hier de Stoomtrein die Tom/Klaas gebruikte Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren . Op Jingleweb staat er een heel verhaal over .. Ja Jaap, dat klopt... Op YouTube kan je zelfs de hele elpee beluisteren... Wederom dank voor het plaatsen!... Groet, Michel...
Geplaatst 22 februari22 feb Op 20-2-2025 om 10:39 zei Jaap De Vries: Johan op deze cassette op 4:16 ongeveer staat hij .... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Donderdag om 11:40 bewerkt door Jaap De Vries Ik vind dit een beetje triest, Jaap zet een mooie file online en er zijn 60(!) downloads gedaan en ik zie slechts 3 bedankjes.. Krijgt dit forum nu ook al last van "graaicultuur"? Het is blijkbaar voor vele niet de moeite om iemand gewoon even te bedanken om het delen van iets leuks, gewoon even op een icoontje drukken na download, is dat zo moeilijk??? Jammer... Bedankt Jaap, ik benadruk het nogmaals Fijn weekeinde Henk Kruize
Geplaatst 22 februari22 feb Populair bericht Maar zo werkt 't (helaas) Henk. Ik heb op 13 Juni vorig jaar deze (zelfde) opname beschikbaar gesteld (inclusief scan van het label) nadat ik deze gedigitaliseerd had van de cassette van Jelle. Die is inmiddels 133 keer gedownload (en staat nog steeds op MF) en daar kwamen twee bedankjes op. Dan doet deze deelactie van Jaap het nog beter 😉
Geplaatst 22 februari22 feb Populair bericht Ja, dat is de mentaliteit tegenwoordig hé. Er zou iets uitgevonden moeten worden om te laten zien wie er download. Lijkt mij niet moeilijk in de tegenwoordige "slimme tijd". Dat is de reden dat ik nauwelijks iets upload. Prive kan wel.
Geplaatst 22 februari22 feb Op 22-2-2025 om 10:19 zei Ben: Maar zo werkt 't (helaas) Henk. Ik heb op 13 Juni vorig jaar deze (zelfde) opname beschikbaar gesteld (inclusief scan van het label) nadat ik deze gedigitaliseerd had van de cassette van Jelle. Die is inmiddels 133 keer gedownload (en staat nog steeds op MF) en daar kwamen twee bedankjes op. Dan doet deze deelactie van Jaap het nog beter 😉 Ben ik met jou en @Juul eens, maar jullie herinneren je wellicht ook een discussie een paar jaar geleden op dit forum dat er juist teveel losse berichtjes met 'Bedankt' kwamen. Was ik het niet mee eens, maar dat geeft wel voeding aan een 'het is ook nooit goed'-houding. Edwin
Geplaatst 22 februari22 feb Kan ik me herinneren, Edwin. En ook dat de "klagers" vooral degenen waren, die zelf niet zoveel uploaden 😉 Overigens heeft Vincent dat probleem met teveel bedankjes berichten prima opgelost door rechts onderin een bericht de mogelijkheid te bieden om een reactie te geven. Maar ook dat levert bij Jaap helaas maar 3 "waarderingen" op 🫣
Geplaatst 22 februari22 feb Op 22-2-2025 om 12:19 zei Ben: Kan ik me herinneren, Edwin. En ook dat de "klagers" vooral degenen waren, die zelf niet zoveel uploaden 😉 Overigens heeft Vincent dat probleem met teveel bedankjes berichten prima opgelost door rechts onderin een bericht de mogelijkheid te bieden om een reactie te geven. Maar ook dat levert bij Jaap helaas maar 3 "waarderingen" op 🫣 Gelukkig wel een bedankje van de vrager, @johan1 in dit geval. Ik heb ook vaak zat meegemaakt dat er heel veel bedankjes kwamen, maar dat iemand die 'heel dringend' naar iets op zoek was nooit meer iets van zich liet horen. Het zij zo. Ik doe het maar voor degenen die wél blij zijn. Edwin 22 februari22 feb bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 22 februari22 feb Zoals Juul schrijft "de mentaliteit van vandaag". Je kunt ook na 60 downloads pas van nummer 61 het bericht krijgt dat je (onbedoeld) iets anders hebt ge-upload dan aangegeven.
Geplaatst 23 februari23 feb Op 22-2-2025 om 11:55 zei Juul: Er zou iets uitgevonden moeten worden om te laten zien wie er download. Ik ben een tijd lang lid geweest van een forum waar je eerst op het knopje rechtsonder moest klikken voordat de downloadlink voor jou zichtbaar werd. Je kon dan dus het hele bericht lezen, maar de downloadlink kwam pas tevoorschijn na het klikken op het knopje rechtsonder. Ik/De aanbieder kon dus altijd zien wie van de forumleden het gedownload had. Op dat forum had men een nogal grote afkeer van wat men daar "afhaalchinees" gedrag noemde en zo was men tot die oplossing gekomen. 23 februari23 feb bewerkt door Ben
Geplaatst 23 februari23 feb Populair bericht Deze discussie komt iedere keer naar boven. Dan heb ik zoiets van 'boeie'. Maar het leeft wel en daar moet je iets mee. Mede omdat dit soort discussies offtopic. We zitten nu de topic van Johan te 'vervuilen'. We hebben een aantal ideeën hoe we iets kunnen doen aan de frustratie en de 'binnenharkers'. Maar het zijn nog ideeën. Zoals jullie inmiddels weten gaan we, als de planning klopt, komende maand over naar een nieuwe versie van de website software. Pas als we over zijn kunnen we gaan kijken welke oplossing haalbaar is. Maar ga er maar vanuit dat we er wat mee gaan doen. Dan verzoek ik jullie om niet meer op deze frustratie en de reactie van mij te reageren. Waarom? Deze topic is door Johan met een vraag en voor zover ik kan zien is deze nog niet beantwoord. Laten we daar onze energie maar op richten.
Geplaatst 23 februari23 feb Op 22-2-2025 om 11:55 zei Juul: Ja, dat is de mentaliteit tegenwoordig hé. Er zou iets uitgevonden moeten worden om te laten zien wie er download. Lijkt mij niet moeilijk in de tegenwoordige "slimme tijd". Dat is de reden dat ik nauwelijks iets upload. Prive kan wel. Dank Vincent en dit snap jou helemaal . Tis een kleine moeite toch .. 23 februari23 feb bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 23 februari23 feb Op 23-2-2025 om 11:26 zei Jaap De Vries: Dank Vincent en dit snap jou helemaal . Tis een kleine moeite toch .. Mijn verzoek om er NIET meer op te reageren is ook een kleine moeite. Graag on topic houden!
Geplaatst 23 februari23 feb Op 20-2-2025 om 10:39 zei Jaap De Vries: Johan op deze cassette op 4:16 ongeveer staat hij .... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Hoorde ik dit nu goed? op 6:20: five hundred and seventy five kiloHertz...
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.