Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

In de jaren 80 was er op zaterdagmiddag tussen 12-14 op Hilversum 3 NCRV Los Vast te horen met als presentator Jan Rietman

In 1985, 1986 en 1987 is er een groot Los Vast Kuipspektakel geweest.

Die van 1985 is 3 uur uitgezonden op de radio, 2 reguliere uren los vast en 1 uur tussenuur met Sjors en Peter.

Ik heb deze zo compleet mogelijk gemaakt, door via youtube wat extra nummers bij te voegen.

Die van 1986 en 1987 zijn minder compleet, maar toch leuk om te delen.

Los Vast Kuipspektakel 1985

Deze inhoud is verborgen

Los Vast Kuipspektakel 1986 en 1987 deels.

Deze inhoud is verborgen

Mocht iemand hier nog opnames van hebben, dan hou ik mij aanbevolen.

Veel luisterplezier.

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Voor de liefhebbers heb ik bovenstaand concert in 1 bestand gemaakt, en nog wat kleine aanpassingen gedaan. Waaronder de officiële afkondiging van het einde van de radio uitzending.

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  Op 21-2-2025 om 12:08 zei Roxmarie:

Voor de liefhebbers heb ik bovenstaand concert in 1 bestand gemaakt, en nog wat kleine aanpassingen gedaan. Waaronder de officiële afkondiging van het einde van de radio uitzending.

Deze inhoud is verborgen

Erg leuk om terug te horen (en te bewaren), zaten best bijzondere combinaties bij. En Rietman was een erg enthousiaste presentator.
Soms voel ik me best jong, maar niet als ik me realiseer dat dit 40 jaar geleden is.

Dank je Roxmarie.

Edwin

bewerkt door rauhfaser

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.