Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
  Op 7-3-2025 om 17:43 zei attrapeur de mouche:

Vrij ongelooflijk dat er momenteel  nog steeds radio mag gemaakt worden die in 1982 al als amateurisme werd aanzien.

Het is inderdaad zeldzaam en dat moeten we koesteren. Elke radio zijn eigen identiteit, ze hoeven niet allemaal te klinken zoals een kopie van de Q-music en JOE's in deze radiotijden. Maar ook Lorali heeft op het randje gestaan van moeten stoppen i.v.m een nieuw frequentieplan.

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  Op 11-3-2025 om 11:48 zei David Peeters:

Hidden Content
Give reaction OR comment to see this hidden content!

het nieuwe van het systeem - het zal nog wennen zijn

bewerkt door martinja

Geplaatst
  Op 11-3-2025 om 11:56 zei David Peeters:

Inderdaad. Dus een verschil met forum Nederland waar de content niet verborgen is. 🤷‍♀️

Het is een instelling en het is nog nieuw, maar als je er wat onder zet, dan is dat hidden weg

• 4 weeks later...
Geplaatst
  Op 14-3-2025 om 12:48 zei David Peeters:

Verborgen inhoud
Plaats een like OF opmerking om deze verborgen inhoud te tonen.

Op 11-3-2025 om 11:48 zei David Peeters:

Verborgen inhoud
Plaats een like OF opmerking om deze verborgen inhoud te tonen.

Rudy Gybels de man van het Vlaams Radio Archief , ik kan wel niet zien of deze inhoud ook over hem gaat door dit nieuwe systeem.

Geplaatst
  • Auteur
  Op 11-4-2025 om 21:18 zei bert ree:

Rudy Gybels de man van het Vlaams Radio Archief , ik kan wel niet zien of deze inhoud ook over hem gaat door dit nieuwe systeem.

Ja Bert dat klopt, een hele mooie uitgebreide website. Ik ontdekte Rudy op Radio Diest en tegenwoordig presenteert hij op Radio Lorali.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.