Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Dit nummer kwam ik tegen op een oude cassette, helaas kom ik er niet achter wie het is, en welk liedje het is.

Zeer waarschijnlijk uit Rave Radio of Tros Dance tracks. Maar zou ook zomaar iets anders kunnen zijn.

Wie weet wat het is,mijn dank is groot.

Geplaatst
  • Auteur
  Op 21-2-2025 om 21:10 zei musicmaster40:

Love is gonna save us - Benny Benassi pres. The Biz. [gevonden met behulp van de moderne technieken :-)]

😄

Die modern technieken hebben het mis.

Dit lijkt er in de verste verte niet op.

Ik denk dat het uit de jaren 80 of 90 is.

Geplaatst

Volgens mij zijn het twee nummers, waarvan nummer twee op 1'23" begint.

Er zit een zwaar 2 Unlimited gehalte aan. Ik denk inderdaad begin jaren '90.

Stijl? (Euro) House, Techno....

Het eerste nummer heeft iets van [care] bitch gesproken. Ik kom er niet uit wat hij zegt (behalve bitch).

Het tweede stuk ''Turn it up'' is een algemene opmerking, daar komen we ook  niet veel verder mee.

Als je mijn mening wilt hebben, denk ik dat het een ''live'' uitvoering is door een of andere DJ...

Omni ;) 

PS

Het zou ook nog van een compilatie-album kunnen zijn.

Deze inhoud is verborgen

kom ik ook niet verder mee, helaas...

Geplaatst

Als het twee nummers zijn, dan gaat op 2:07 het eerste nummer weer verder.

Aan het eind op 3:48 hoor ik 1 keer "in the mix", wat min of meer bevestigt dat er een DJ aan het mixen is.

Helaas Roxmarie, ik heb geen idee....

Geplaatst

Zo zie je maar, de mens met zijn gehoor blijft gelukkig toch nog nodig 😀. Heb wellicht iets te snel geoordeeld. Nu ik het nogmaals luister lijkt het inderdaad een mix uit eerste helft jaren 90. Beetje Turn Up The Bass achtig.

Geplaatst
  • Auteur

Het zou ook maar zo een mix kunnen zijn. In die tijd had je verschillende programma's waar mixen te horen waren.

En Turn up the bass, zat ik ook aan te denken.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.