Geplaatst 3 maart3 mrt Populair bericht bron: Blan - uitgave Muiderkring (toen) Blan_26_1964 kopie.pdf 265.41 kB · 106 downloads
Geplaatst 4 maart4 mrt Leuk Juul , er stonden leuke en leerzame artikelen in . Bedankt. Victoria22 Correctie : Radio Scotland {Jan).
Geplaatst 4 maart4 mrt Op 3-3-2025 om 20:05 zei Juul: bron: Blan - uitgave Muiderkring (toen) Blan_26_1964 kopie.pdf 265.41 kB · 36 downloads Maar lukte het ook om Veronica in Limburg te ontvangen?
Geplaatst 4 maart4 mrt Leuk artikel, ik herinner me het nog. Gaf in Nijmegen een aanzienlijk betere ontvangst. De achtergrondruis werd ook harder, maar de signaal/ruisverhouding van mijn transistorradiootje werd er door verbeterd. Kwam ook doordat op deze wijze een extra afgestemde kring werd toegevoegd. Werkte ook voor de Engelse zeezenders heel goed. Groet, Andries
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.