Spring naar bijdragen

Opgelost: Tekstopmaak van links

Featured Replies

Geplaatst

Het nieuwe forum ziet er mooi uit, proficiat!

Ik ervaar een probleem met het veranderen van de tekst van een link. Ik kopieer de link van de stack naar het forumbericht en normaal wanneer ik dubbelklik kan ik de naam veranderen naar bijvoorbeeld '06.00-10.00 GIEL - Giel Beelen' en nu komt er niets. Ook even gekeken als ik met de rechtermuisknop klik voor andere opties maar ik zie geen mogelijkheid.

Groet, David

Opgelost door Harmen

Ga naar oplossing
Geplaatst
  • Auteur

Update: ik heb de 'Add or Edit Link' optie gevonden, bovenaan in de opmaakopties tussen de 'A' en de 'smiley opties'. Misschien was die er vroeger ook maar gebruikte ik nooit, daarom was het even zoeken.

bewerkt door David Peeters

Geplaatst
  • Oplossing

Hoi David,

Als je één keer het linkje aanklikt, licht het hangslot icoontje op in de balk bovenaan de editor. Zie onderstaande afbeelding. Als je daarop klikt, kun je de linktekst aanpassen.

image.png

Het kan ook op de volgende manier. Plak je link en ga vervolgens met de pijltjes op je toetsenbord naar de link. Het hangslot icoontje licht dan op. Je kunt nu de linktekst aanpassen door de URL weg te halen en aan te passen in je gewenste tekst.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.