Geplaatst Dinsdag om 14:56 3 d. Populair bericht Veronica 1973 12-18 1500-1600 HansMondt – HansMondtShow Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet, Bertus
Geplaatst Woensdag om 12:04 2 d. Bedankt Bertus voor deze opname.En mooi om te zien dat je nu de Like knop moet aanklikken om het bestand te kunnen downloaden.Je kunt nu zien wie er allemaal een exemplaar van willen hebben.Voorheen kon je er mee weg komen om de aanbieder geen Bedankje te sturen. Nu is dat niet meer mogelijk.Een hele verbetering.Gerard
Geplaatst Woensdag om 12:13 2 d. Populair bericht Op 12-3-2025 om 12:04 zei Gerard van den Ende: Bedankt Bertus voor deze opname.En mooi om te zien dat je nu de Like knop moet aanklikken om het bestand te kunnen downloaden.Je kunt nu zien wie er allemaal een exemplaar van willen hebben.Voorheen kon je er mee weg komen om de aanbieder geen Bedankje te sturen. Nu is dat niet meer mogelijk.Een hele verbetering.GerardEerlijk gezegd, ik vind het heel lastig en omslachtig. Vaak kun je aan de titel niet zien wat de inhoud is. Vroeger bedankte ik altijd als ik wat ging downloaden. Nu moet ik al bedanken voordat ik weet wat de inhoud van de post is. Ik denk niet dat de site beter is geworden met deze verandering, maar dat is natuurlijk puur mijn mening...Wim
Geplaatst Woensdag om 12:32 2 d. Populair bericht Op 12-3-2025 om 12:13 zei Sapuripong: Eerlijk gezegd, ik vind het heel lastig en omslachtig. Vaak kun je aan de titel niet zien wat de inhoud is. Vroeger bedankte ik altijd als ik wat ging downloaden. Nu moet ik al bedanken voordat ik weet wat de inhoud van de post is. Ik denk niet dat de site beter is geworden met deze verandering, maar dat is natuurlijk puur mijn mening...WimDaar heb je gelijk in.Het zou nog beter zijn als je wel de inhoud te zien krijgt en dat je pas op de Like-knop moet klikken op het moment dat je besluit om het bestand binnen te halen. Ik weet niet of dat technisch realiseerbaar is.Gerard
Geplaatst Woensdag om 13:03 2 d. Op 12-3-2025 om 12:13 zei Sapuripong: Eerlijk gezegd, ik vind het heel lastig en omslachtig. Vaak kun je aan de titel niet zien wat de inhoud is. Vroeger bedankte ik altijd als ik wat ging downloaden. Nu moet ik al bedanken voordat ik weet wat de inhoud van de post is. Ik denk niet dat de site beter is geworden met deze verandering, maar dat is natuurlijk puur mijn mening...WimMisschien een idee om degene die alleen een kale link plaatst daar op aan te spreken. Is ook iets wat in de voorwaarde staat waarmee iedereen akkoord is gegaan: plaats niet alleen een kale link, vertel er ook bij wat het inhoud.Deze disscussie is eigenlijk offtopic maar als je helemaal naar boven scrolt en gaat kijken hoeveel er bedankt hebben zie je de reden waarop dit is ingevoerd.
Geplaatst Woensdag om 22:40 2 d. Op 12-3-2025 om 12:13 zei Sapuripong: Eerlijk gezegd, ik vind het heel lastig en omslachtig. Vaak kun je aan de titel niet zien wat de inhoud is. Vroeger bedankte ik altijd als ik wat ging downloaden. Nu moet ik al bedanken voordat ik weet wat de inhoud van de post is. Ik denk niet dat de site beter is geworden met deze verandering, maar dat is natuurlijk puur mijn mening...WimHelemaal mee eens.
Geplaatst Donderdag om 14:51 1 d. Deze had ik weer niet dus dank er voor en ja die knop ach alles is nieuw en wie weet past men het nog weer aan ..
Geplaatst 14 uur geleden14 u. Op 11-3-2025 om 14:56 zei bertus: Veronica 1973 12-18 1500-1600 HansMondt – HansMondtShowVerborgen inhoudPlaats een like OF opmerking om deze verborgen inhoud te tonen.Groet, Bertus 14 uur geleden zei zeezenderjunk: Op 11-3-2025 om 14:56 zei bertus: Veronica 1973 12-18 1500-1600 HansMondt – HansMondtShowGoed programma
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.