Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Vandaag 45 jaar geleden uitgezonden... Espresso en de 19tig show met Hugo de Groot. Ze hadden 4 dagen te gaan... en toen was het gedaan met "The Old Lady".... ik vraag me wel eens af wat er nog van de inhoud van het schip over zou zijn....

Radio Caroline - 15 Maart 1980 - 10:00-12:00 - Espresso - Hugo de groot

Deze inhoud is verborgen

Radio Caroline - 15 Maart 1980 - 14:00-16:00 - 19tig show

Deze inhoud is verborgen

Veel luisterplezier

Henk Kruize

Geplaatst
  23 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Vandaag 45 jaar geleden uitgezonden... Espresso en de 19tig show met Hugo de Groot. Ze hadden 4 dagen te gaan... en toen was het gedaan met "The Old Lady".... ik vraag me wel eens af wat er nog van de inhoud van het schip over zou zijn....

Radio Caroline - 15 Maart 1980 - 10:00-12:00 - Espresso - Hugo de groot

Verborgen inhoud
Plaats een like OF opmerking om deze verborgen inhoud te tonen.

Radio Caroline - 15 Maart 1980 - 14:00-16:00 - 19tig show

Verborgen inhoud
Plaats een like OF opmerking om deze verborgen inhoud te tonen.

Veel luisterplezier

Henk Kruize

Waarschijnlijk is het wrak inmiddels vol gelopen met zand, niets herkenbaars meer.

Geplaatst
  23 uur geleden zei Henk-Anna Loog:

Veel luisterplezier

Henk Kruize

Hoi Henk,

Bedankt voor het aanbieden van deze uren!

Dat vraag ik me ook vaak af.

Zou zo graag eens willen zien hoe het wrak er nu bij ligt.

De plaatjes die er nu zijn, is te zien dat het schip in tweeën is gebroken en de mast is afgebroken.

Beelden van onder water ben ik nog niet tegengekomen.

Groet, Cas

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.