Geplaatst 15 uur geleden15 u. Populair bericht en wederom 45 jaar terug in de tijd.... Radio Caroline vanaf de Mi Amigo... nog 2 dagen te gaan...Radio Caroline - 17 Maart 1980 - 16:00-17:00 - Gangboord / Tom van de Velde Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Caroline - 17 Maart 1980 - 20:59-21:47 - Nick Richards Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel luisterplezier en een fijne ZondagHenk Kruize
Geplaatst 9 uur geleden9 u. Heb je deze laatste dagen zelf opgenomen Henk?Ik luister tegenwoordig trouwens naar je programma's op Polderpopradio, hartstikke leuk!Fijne zondagavond!Wim
Geplaatst 7 uur geleden7 u. Auteur Dank je wel Wim,Nee, deze opnames heb ik ooit geruild, begin jaren 80, met iemand uit Tilburg, naam is me ontschoten in de jaren, weet wel dat hij politieagent was.Leuk he? Polderpop, vooral de "Mebo-2 Club", steek ik veel werk in.Fijne avond Wim.GroetHenk Kruize 9 uur geleden zei Sapuripong: Ik luister tegenwoordig trouwens naar je programma's op Polderpopradio, hartstikke leuk!
Geplaatst 4 uur geleden4 u. 15 uur geleden zei Henk-Anna Loog: en wederom 45 jaar terug in de tijd.... Radio Caroline vanaf de Mi Amigo... nog 2 dagen te gaan...Radio Caroline - 17 Maart 1980 - 16:00-17:00 - Gangboord / Tom van de VeldeVerborgen inhoudPlaats een like OF opmerking om deze verborgen inhoud te tonen.Radio Caroline - 17 Maart 1980 - 20:59-21:47 - Nick RichardsVerborgen inhoudPlaats een like OF opmerking om deze verborgen inhoud te tonen.Veel luisterplezier en een fijne ZondagHenk KruizeBen benieuwd. 4 uur geleden zei Marinebroadcasters: Ben benieuwd.Nick to fast, Tom te langzaam. Niet opgenomen in archief.
Geplaatst 4 uur geleden4 u. 4 uur geleden zei Marinebroadcasters: Ben benieuwd.Nick to fast, Tom te langzaam. Niet opgenomen in archief.Ehhhhhh....precies andersom.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.