Spring naar bijdragen

Opgelost: Nieuwe forum: voorproefje van tekst te lang?

Featured Replies

Geplaatst

Ik zag nergens een centraal topic om feedback te geven op de huidige omgeving van het forum, dus bij deze; zag wel een topic hier en daar (en een mededeling dat mensen die even klikken om te bedanken teveel moeite vinden simpelweg niet moeten zeuren... En terecht zeg, dan ben je écht een ondankbaar stuk vr~ eh, laat maar zitten), maar ik hoopte eigenlijk hier aan te halen of te polsen hoe men staat tegenover de verandering dat topiclijsten nu onnodig 'langer' zijn geworden. Elk topic toont nu namelijk in lichtgrijs onder de titel een soort preview van de post die erin staat (vaak met [inhoud verborgen] in die tekst, want dan betreft dat een link), en dat maakt het best wel rommelig, onoverzichtelijk en lang.

Dat is mijn persoonlijke mening, ik wilde weten hoe de rest daar tegenover staat en of er wellicht een mogelijkheid is voor gebruikers om dat zelf in te klappen? Rest van het forum vind ik er lekker strak gestroomlijnd uitzien, maar dat viel me gewoon op ^_^

EDIT: Een voorbeeld van wat ik nou precies bedoel is vast wel zo prettig. 😅

image.png

bewerkt door Samba-boy

Opgelost door de redactie

Ga naar oplossing
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.