Geplaatst Dinsdag om 16:13 3 d. Als ik op de hoofdpagina klik op "Forums", staan alle berichten op gelezen. Ook die ik niet heb gelezen.Pagina:https://www.radiotrefpunt.nl/forums/Plaatje:
Geplaatst Woensdag om 23:12 2 d. Auteur Op 18-3-2025 om 19:26 zei Harmen: Staat er toch duidelijk...Harmen, ik snap het niet.Ik kan niet op nieuw klikken (ja ik kan wel klikken, maar er komt geen muishandje en er gebeurt niks)Windows 7 SP1 en Firefox 115.20.0esr (64 bits)Rink
Geplaatst Donderdag om 06:11 1 d. Het Nieuw geeft aan dat er nieuwe berichten zijn. Als je dan het betreffende forum ingaat zie je welke dat zijn.Andere optie is dat gebruik maakt van de knop Activiteit in de header. Daar vind je meedere opties. Als je de optie Laatste berichten kiest krijg je in 1 overzicht alle nieuwe berichten te zienEn als je alles in een keer gelezen wilt hebben verwijs ik je naar deze oplossing:
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.