Geplaatst 20 maart20 mrt leden ,ik ben op zoek naar de uitvoerende artiest van de openingen tune van Capitol Radio een klassiek stukvan Handel_ Water Music Suite welke uitvoering werd op de zender gebruikt van af 22 sec te beluisteren tot 1.19 min en weet iemand de uitvoerende artiest van het boordteam lied Magdalena op de tonen van Love Me Tender een instrumentale versie op Radio Mi Amigo te beluisteren op ongeveer 11.38 min kan helaas geen pixeldrain file meer naar deze vraag slepen ? of hiervoor een ander foefje zodat mijn vraag duidelijker is
Geplaatst 21 maart21 mrt Op 20-3-2025 om 17:47 zei johan1: leden ,ik ben op zoek naar de uitvoerende artiest van de openingen tune van Capitol Radio een klassiek stukvan Handel_ Water Music Suite welke uitvoering werd op de zender gebruiktvan af 22 sec te beluisteren tot 1.19 minen weet iemand de uitvoerende artiest van het boordteam lied Magdalena op de tonen vanLove Me Tender een instrumentale versie op Radio Mi Amigo te beluisteren op ongeveer 11.38 minkan helaas geen pixeldrain file meer naar deze vraag slepen ? of hiervoor een ander foefje zodat mijn vraag duidelijker isWat betreft Capitol Radio kom ik hier op uit:
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.