Geplaatst Donderdag om 15:48 4 d. Populair bericht In Augustus heeft 192 radio opnieuw de laatste week van de zeezender Veronica uitgezonden. met name werden de Nonstop uren in de nacht niet allemaal in de goede volgorde gedraaid en sommige uren een aantal keren herhaald. Met behulp van de MG opnames en de studio opnames uit 2009 en die van 2024 heb ik de uren in de goede volgorde gezet en gedateerd.Ik heb een aantal uren moeten remaken en heb alle uren voorzien van een aftel jingle en waar nodig aangevuld. Doordat het nieuws ook in de nacht werd uitgezonden door 192radio waren de meeste uren niet compleet.Je kan deze vinden via https://elmlouter.stackstorage.com/s/Laatsteweek2024 daar staan ook de gepresenteerde uren doordat het opnames bevat van zowel 2009 en 2024 zit er een klein verschil in de geluids kwaliteit. Misschien is deze link niet toegestaan en wordt deze verwijderd mocht dat zo zijn dan kan je reageren middels een pb.
Geplaatst Donderdag om 19:51 4 d. Populair bericht Dag Ed, ik heb geen bezwaar.Ik hecht meer aan de echte originele uitvoeringen met uitleg zoals in ons archief zitten nu bij B&G.En daar is Maarten veel mee bezig om dat allemaal volgens de laatste Hi - end standaards te digitaliseren.En er is nog een hoop te doen........................hi Donderdag om 19:59 4 d. bewerkt door Juul
Geplaatst Vrijdag om 07:50 3 d. Dank Ed hoor dat de kwaliteit beter is dan de opnames die ik hier heb staan ,dat is mooi dus pak ik even deze downloads mee ,en dank voor al je werk
Geplaatst Vrijdag om 11:21 3 d. Bedankt! ,Ed,voor deze mooie grote verzameling aan opnames,De Laatste week Veronica.Frank
Geplaatst Gisteren om 08:411 d. Op 27-3-2025 om 15:48 zei PowerMusic: In Augustus heeft 192 radio opnieuw de laatste week van de zeezender Veronica uitgezonden. met name werden de Nonstop uren in de nacht niet allemaal in de goede volgorde gedraaid en sommige uren een aantal keren herhaald. Met behulp van de MG opnames en de studio opnames uit 2009 en die van 2024 heb ik de uren in de goede volgorde gezet en gedateerd.Ik heb een aantal uren moeten remaken en heb alle uren voorzien van een aftel jingle en waar nodig aangevuld. Doordat het nieuws ook in de nacht werd uitgezonden door 192radio waren de meeste uren niet compleet.Je kan deze vinden via https://elmlouter.stackstorage.com/s/Laatsteweek2024 daar staan ook de gepresenteerde uren doordat het opnames bevat van zowel 2009 en 2024 zit er een klein verschil in de geluids kwaliteit. Misschien is deze link niet toegestaan en wordt deze verwijderd mocht dat zo zijn dan kan je reageren middels een pb. Op 27-3-2025 om 15:48 zei PowerMusic: In Augustus heeft 192 radio opnieuw de laatste week van de zeezender Veronica uitgezonden. met name werden de Nonstop uren in de nacht niet allemaal in de goede volgorde gedraaid en sommige uren een aantal keren herhaald. Met behulp van de MG opnames en de studio opnames uit 2009 en die van 2024 heb ik de uren in de goede volgorde gezet en gedateerd.Ik heb een aantal uren moeten remaken en heb alle uren voorzien van een aftel jingle en waar nodig aangevuld. Doordat het nieuws ook in de nacht werd uitgezonden door 192radio waren de meeste uren niet compleet.Je kan deze vinden via https://elmlouter.stackstorage.com/s/Laatsteweek2024 daar staan ook de gepresenteerde uren doordat het opnames bevat van zowel 2009 en 2024 zit er een klein verschil in de geluids kwaliteit. Misschien is deze link niet toegestaan en wordt deze verwijderd mocht dat zo zijn dan kan je reageren middels een pb.Prachtig overzicht, waarvoor dank.Geweldig de remakes van de Techniek staat voor niets, non stop. Zelfs mijn vrouw fluit mee en das een mirakel. Zij is een fanatieke Sky Radio Love Songs < ja die verschrikeeeelijke DAB+ variant op dat al even vreselijke Sky Radio main service> luisteraar. Via mijn LPFM relay door het gehele huis. Mijn dank aan Ed.Paul de Haan.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.