Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Hallo allemaal,

Het was al enkele weken in het nieuws, Willy Naessens, de zwembad bouwer, was opgenomen in het ziekenhuis. Zopas kwam het nieuws dat hij overleden is op 86-jarige leeftijd.

Ik heb geen enkele band met die man, maar hij was destijds toch ook een grote adverteerder op Mi Amigo met "Zwembaden Willy Naessens".

Zou het dan toch dankzij Mi Amigo zijn dat zijn bedrijf zo groot geworden is?

Ergens moet ik nog wel de commercial hebben op cassette, maar die zal bij de meesten wel bekend zijn.

Mvg, Frank

Geplaatst

Dag ,

Ik ben Willy en Marie -Jeanne eens tegengekomen in een winkel van brillen in Kortrijk. Moet rond 2018 geweest zijn .Willy en Marie-Jeanne zaten daar en ik begon er gewoon tegen te klappen .Ze waren zeer vriendelijk . Ik vertelde tegen Willy dat mijn hobby de zeezenders waren en dat ik nog opnames had van zijn firma op radio Caroline ,toen lachte hij en zei dat hij daar mooie herinneringen aan had. Heb nog altijd een goed gevoel aan dit voorval.

Willy en Marie-Jeanne waren heel gewoon .Rust in vrede Willy .

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 1-4-2025 om 13:36 zei Vincent:

Met Hangarbouw Willy Naessens stond hij in november 1979 bij Radio Caroline op de eerste plaats in de Commercial Top 10.

Deze inhoud is verborgen

Hallo Vincent,

De commercial draaide inderdaad niet op Mi Amigo, maar op Caroline en werd ingesproken door Marc Jacobs.

Ik vond de commercial terug in een programma van Paul De Wit en knipte deze er uit.

Je kan dus nog één maal genieten van zwembaden Willy Naessens :-)

Te horen op:

Deze inhoud is verborgen

Mvg, Frank

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.