Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Het favorite DAB+ station van mijn vrouw is Sky Radio Love Songs, staat altijd in haar houtbewerkingswerkplaats < mooie voor op het plankje> aan en tevens op haar DAB+ autoradio. Tot haar grote verbijstering komt als een duveltje uit een doosje op 9C nu opeens "Radio Noordzee" tevoorschijn. Nergens info over te vinden. Op de Sky website natuurlijk geen telefoonnummer om met Sky te bellen. In de goeie ouwe tijd was dat wel even anders. Als je bijvoorbeeld met Veronica belde vroeg de telefoniste ook of je nog even met Oom Bull wilde spreken...those were the days.

Terug naar de vraag....klopt het SR Love Songs niet meer op DAB+ in de ether is?

Paul de Haan.

Geplaatst
  • Auteur
  Op 1-4-2025 om 13:21 zei de redactie:

"Radio Noordzee neemt op DAB+ de plek in van Sky Radio Lovesongs. Dit station is uitsluitend nog via internet te beluisteren."

"Radio Noordzee neemt op DAB+ de plek in van Sky Radio Lovesongs. Dit station is uitsluitend nog via internet te beluisteren."

Intussen meldt Talpa mij dat Sky Radio Love Songs nog steeds op DAB+ uitzendt.....ik moet vooral blijven scannen. Ja ja, en dat terwijl ik druk in de tuin van mijn landgoed aan het werk ben.

Geplaatst
  • Auteur
  Op 1-4-2025 om 15:39 zei Jaap De Vries:

Denk geen 1 april grap te grootst opgezet

DAB+ even opnieuw scannen en je hebt de stations weer netjes op een rij

Opnieuw gescanned maar geen SK R Love songs meer op DAB+, helaas voor mijn vrouw.

Op 1-4-2025 om 21:28 zei ruudam:

Echt niet

Love songs is online only, geen dab

Klopt. "Radio Noordzee" met de klok rond bagger.....geheel in lijn met de stal waar het uit komt. Sneu voor Vrouw Marre. Ik zit er niet mee.....beluister tot volle tevredenheid die andere Noordzee uit Oostende....Noordzee Gold wel te verstaan. Aanrader, maar helaas alleen internet alhier. Verdere aanraders....KABL Radio, The Elegant Sound, Boom Light...Boom Radio en Serenade Radio.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.