Spring naar bijdragen

Doorstart Veronica zeezender? ....................1975

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 4-4-2025 om 12:03 zei Juul:

bron: 192Radio

Deze inhoud is verborgen

Ik heb "bedankt" om de link te krijgen (iets wat ik vroeger vrijwel altijd achteraf deed),

maar ik kreeg het volgende te zien:

"Geen Resultaten Gevonden

De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden."

getoonde link:

Deze inhoud is verborgen

Wat me verbaast is dat Juul op 4 april al een link post van een programma van 6 april?

Maar de echte vraag: is dit programma nog te beluisteren?

Geplaatst

Ik heb dankzij Hans Hendriks (dank je wel Hans!) begrepen dat het over een heruitzending via 192 Radio gaat van het tweede uur van het programma De Hits van 1975, eerder uitgezonden op Radio 2 door de VOO op 30 juli 1993 tussen 19 en 20 uur.

Originele uitzending was 2 uur, tevoren opgenomen door Ad Bouman met in het 2e uur Bart van Leeuwen als gast.

Echter op 30 juli 1993 werden de twee opgenomen uren verkeerd om afgespeeld op Radio 2.

Vincent heeft deze uren 4 jaar geleden op 9 mei 2021 beschikbaar gesteld tesamen met 3 uren Rob Stenders. Deze links werken niet meer.

Douwe (Albatrosstudio) heeft op 8 februari 2025 beide Radio 2 uren nogmaals ter beschikking gesteld. Deze WeTransfer link werkt ook niet meer.

Alleen.... een eindje verder scrollend in deze draad heeft Jan V de losse uren via pixeldrain nog eens ter beschikking gesteld.

En deze twee links werken nog wel!

Zoek ze maar op.

<https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/69851-veronica-en-mi-amigo/>

En downloaden maar!

(je krijgt dan beide Radio 2 uren uit 1993)

Rink

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.